Top Social

keskiviikko 13. syyskuuta 2017

Uudet hiukset

Niin siinä vain kävi, että tämäkin tyttö hurahti ylipitkään polkkaan! En oo oikeasti pitkään aikaan jaksanut laittaa hiuksiani mitenkään erityisesti, ja ne tavallaan vain roikkui mukana. Mulla on luonnostaan tosi paksut hiukset, ja niiden laittaminen varsinkin jos ne päässyt kasvamaan pitkäksi, niin oli todella työlästä.






 Suuntasin siis viime perjantaina kampaajalle, ja snäpistä ja instagramista osa teistä saattoikin jo bongata, että pientä muutosta tuli! Nää on paljon kevyemmät, ja keksin heti kivoja tapoja laittaa näitä! Vink vink, blogiin saattaa lähiaikoina tulla postausta tällaisten hiusten laittamisesta... Väriä kirkastettiin myös hieman, ja nyt on taas hopeisen vaalea kuontalo kuosissa! Mä oon ainakin ihan in love näihin hiuksiin!

Ootteko tekin hurahtaneet tähän ylipitkän polkan villitykseen? xx
16 kommenttia on "Uudet hiukset"
  1. Ihana tukka! Mäki oon jo pitkää miettiny,et lyhentäisin mun hiuksia.. Saa nähä kuinka käy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Milla! :-) Tällaiset lyhkäset on tosi helpot!

      Poista
  2. Noi on niin ihanat!<3 Mulla on kans toi sama, et hiukset on niin paksut enkä pahemmin jaksa laittaa niitä niin ne vaa roikkuu mukana...:-D Nytki päässy venähtämään tää reuhka vähän liian pitkäksi, täytyis varata kampaaja ja napsasta taas reilulla kädellä pois :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inka! <3 Varsinkin jos on paksut hiukset, niin tällainen polkkamitta on paaljon helpompi ja kivempi laittaa! :-)

      Poista
  3. Tää sopii sulle niin hyvin!! Ihana! ♥

    VastaaPoista
  4. Minä myös olen hurahtanut pitkään polkkaan! Se on helppo ja siisti :)

    Kauniit huikset tuli! Sopii sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, se on totta! Kiitos paljon! :-)

      Poista
  5. Ihana tukka! Mä kans leikkasin itselleni pitkän polkan mut mun onnettomaan hiirenhäntään oli silti laitettava teippipidennykset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miina! Haha voi ei, kyllä se siitä varmasti kasvaa! :-)

      Poista
  6. Oi ihanan freesit hiukset! Itsekin suuntamassa tässä piakkoin kampaajalle :D

    VastaaPoista
  7. Näistä tuli tosi kivat! :) Mä taas vaihteeks vähä kasvattelen, kun olin lyhyillä hiuksilla pari-kolme vuotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mulla taas oli pitkään aika pitkät hiukset niin tää on kivaa vaihtelua! :-)

      Poista
  8. Aivan ihanat hiukset♥ Ootan innolla kampauspostauksia tuon pituisille hiuksille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sini! <3 Mäpäs alan työstää sellaista ihan tosissani!

      Poista