Top Social

tiistai 15. elokuuta 2017

Mun tyylin kolme tärkeintä pointtia

Oon kirjoitellut tänne teille muutamaan otteeseen mun vaatekaapista, ja sen sisällöstä. Lähtötilanne vuoden alussa oli se, että mulla ei ollut oikeastaan minkäänlaista hajua mun omasta tyylistä tai siitä mihin suuntaan se oli kehittymässä. Pikkuhiljaa sain kuitenkin selkeytettyä mun ajatuksia, ja aloin etsimään niitä puuttuvia palasia mun vaatekaappiin. Tällä hetkellä tilanne on se, että mä alan olemaan tyytyväinen mun vaatekaapin sisältöön. Aiempiin postauksiin pääset tästä ja tästä!



Kun tein viimeksi postausta tästä aiheesta, muistan kuinka mietin että missä näissä vaatteissa näkyy se mun oma asenne? Sanon et mun tyylissä ehkä tärkein juttu on se asenne. Rohkeus ja uskallus käyttää just niitä vaatteita mitä haluan ja just sillä tavalla millä haluan. Kuljen ylpeänä "I only date feminists" t-paita päällä, välittämättä pätkääkään mitä muut ihmiset ajattelee. Oon hamstrannut tänä kesänä muutamia hieman kantaaottavampia paitoja, ja nää on tällä hetkellä mun ehdottomat lempparit!


Toinen juttu mun tyylissä on ehdottomasti tennarit, ja niitähän mä ostelen aina tasaisin väliajoin uusia. En oo koskaan syttynyt mistään Niken tai Adidaksen tän hetken "it" tennareista, mutta kyllä niitäkin muutamat löytyy. Tällä hetkellä mun lempparit on nää Puman Suedet. Muistan kun esimerkiksi Pariisissa melkein jokaisella oli tällaiset jalassa, ja silloin mä näihin ihastuinkin.



Kolmas tärkeä pointti mun tyylissä on sporttisuus. Vaikka mä käytän hameita, tai muita naisellisia vaatteita, niin mun on aina pakko tasapainottaa sitä jotenkin. Tennarit jalkaan, tai huppari päälle. Rentous ja sporttisuus on se mun itsevarmuuden avain. Tunnen oloni enemmän kuin omaksi itsekseni, kun heitän ruusukultaisen glitterihameen päälle ja tennarit jalkaan.

Oma tyyli muuttuu aina tietenkin vähitellen, trendien ja sen hetken muodin mukaan. Oon nyt oppinut siihen että poimin aina ne mun näköiset jutut sieltä trendien seasta omaan tyyliini mukaan. En mä tarvitse jokaista "it" juttua mun vaatekaappiin, vaan vain ne muutamat tarkkaan valitut. En oo turhaan stressannut shoppailusta, vaan lähinnä aina sattumalta törmännyt johonkin kivaan vaatteeseen, jonka ostoa ei sitten olla sen enempää mietitty, vaan kävelty suoraan kassalle. Sillä tavalla mä oon löytänyt tän postauksen jokaisen vaatteen, mikä noissa kuvissa näkyy. Ja täytyy todeta, että hyvin toimiva taktiikka, haha.

Mitkä on ne sun tyylin kolme tärkeää pointtia? xx
12 kommenttia on "Mun tyylin kolme tärkeintä pointtia"
  1. Kyllä se tyyli on aina jokasen oma henk.koht juttu. Tai tietysti voi pukea kuin kim kardashian ja mennä jokasen mauttoman tyylin mukana mutta itelleni oon myös ollut 15-vuotiaasta asti uskollinen kaikessa :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hyvä postaus ja ihania vaatteita! <3 Ja hassua miten niin samoja ajatuksia, vaikka on meidän tyyleissä silti niitä erojakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne <3 Ja joo toi on kyllä hassua! :-D

      Poista
  3. Mä niin tykkään sun tyylistä!<3 Voi aina helposti samaistua :") Xx

    VastaaPoista
  4. Olipa kiva postaus!:) itselle varmaan tärkein että vaatteet mukavat/hyvät päällä, hatut/lippikset ja erilaiset kengät millä saa perus asuihin ilmettä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! :-) Samoja juttuja täälläkin!

      Poista
  5. Tosi kiva postausidea ja ihania vaatteita! Tuollaiset kantaaottavat paidat on kyllä mahtavia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! :-) Mäkin tykkään noista statement paidoista!

      Poista
  6. Tosi kiva postaus!! Mun kolme pointtia olisi varmaan naisellisuus, raidat ja tennarit myöskin! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Kiia! :-) Raidat on kyllä ihania!

      Poista