Top Social

maanantai 7. elokuuta 2017

Katse tulevaisuuteen?

Multa kysyttiin että mitkä on mun tulevaisuuden haaveet ja unelmat. Mitä mulla on suunnitelmissa? Täytyy sanoa, että oon ollut aina se, kellä on ollut ne tavoitteet selkeänä, ja on periaatteessa nytkin. Silti mulla on osa mun haaveista ja unelmista hieman sekaisin, mutta toisaalta, tarvitseeko sen kaiken olla tämän ikäisenä ihan niin selvääkään?




Tavoitteena mulla on tällä hetkellä päästä ensi keväänä kouluun. Ja se on oikeesti siis se tavoite, että mä pääsen. Hain nyt viime keväänä ensimmäistä kertaa, ja täytyy myöntää, että en mennyt edes pääsykokeisiin. Elämä myllerti sen verran, etten ollut edes avannut ennakkomateriaalia ennenkuin kokeita edeltävänä iltana. Mun tän hetkinen suunta on siis ICT-ala, ja sieltä erityisesti kiinnostaa mediatekniikka. Mut tällä hetkellä mulla ei ole edes pienintäkään hajua, mihin kaupunkiin haluaisin hakea, vai haluaisinko jäädä tänne Jyväskylään. Onneksi tätä on aikaa miettiä, ja mulla on sinänsä suunta avoinna, ei mua mikään pidättele täällä.




Tavoitteet ja unelmat on kaksi eri asiaa, mutta liittyvät toisiinsa. Unelmat muuttuu siinä vaiheessa tavoitteiksi, kun niitä aletaan suunnittelemaan ja toteuttamaan. Opiskelu oli aluksi mun unelma, ja nyt kun suunta on selkeytynyt, niin se on muuttunut tavoitteeksi. Mulla on moniakin unelmia tällä hetkellä. Matkustelu, ura, menestys... Osa on jopa niin suuria unelmia, etten niitä halua edes mainita, mutta koskaan ei tiedä mitä elämässä voi tapahtua. Unelmointi on hyväksi, mutta on hyvä muuttaa niitä unelmia pikkuhiljaa oikeasti niiksi tavoitteiksi, joiden toteutumisen eteen tehdään oikeesti 110% duunia.




Top Weekday     Pants 2nd hand     Shoes Puma     Bag Volt

En vieläkään tiedä 'mitä haluan tehdä isona', mutta oon myös sitä mieltä että se ei selviä kuin kokeilemalla. Hae sitä uutta työpaikkaa, kerää rohkeutta myös vaihtaa siitä vanhasta jumittavasta duunista eteenpäin, sillä me tehdään oikeasti suuri osa meidän elämästä työtä, niin oishan se kiva jos se työ miellyttäisi. Mä vaihdoin just duunipaikkaa, ja vaikka se oli tosi jännittävää, niin en vois olla tyytyväisempi tällä hetkellä. Mitkään hyvät asiat ei tapahdu koskaan sen mukavuusalueen sisäpuolella, vaan siellä ulkopuolella. Hae opiskelemaan, haaveile, unelmoi ja laita sun unelmat toteutukseen. Ei se elämä muuten vie eteenpäin. Mut muista myös elää hetkessä, ja nauttia tän hetkisistä jutuista myös. Olisko elämä edes hauskaa, jollei välillä olisi vähän hukassa haaveittensa kanssa?

Viettäkää oikein ihana maanantai, ja muistakaa elää tätä elämää itseänne varten! xx


8 kommenttia on "Katse tulevaisuuteen?"
  1. Samoilla fiiliksilla mennään, mäkään en vielä tiedä mikä musta tulee isona. Toivottavasti tää välivuosi avaa vähän sun ajatuksia ja inspiroi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä varmaan kukaan vielä tässä vaiheessa oikeasti tiedä! :-D Joo, jos tää toinen välivuosi auttais mua vähäsen :-)

      Poista
  2. Vitsit kun toimiikin kivasti näissä kuvissa tää pystyraitahomma! Oot Ninnuska ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin munkin mielestä, haha! Kiitos Marianne <3

      Poista
  3. Mulla on niin samat fiilikset! Ihanat kuvat susta Ninni😘❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä veikkaan että aika monella meidän ikäisellä on! Kiitos Jenna <3

      Poista
  4. upeita kuvia ja asu:) Ja kiva oli lukea sun tavoitteista ja unelmista:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saara! Kiva kuulla :-)

      Poista