Top Social

torstai 17. elokuuta 2017

22 X MINÄ

Oon oikeasti tosi kovaääninen ihminen. Jotkut saattaa välillä ihan säikähtää, että kuinka kovaa puhun.

Toinen mitä ihmiset säikähtää yleensä on se, että saatan räjähtää hölmöistäkin jutuista ihan hirveään räkänauruun.



Oon todella kärkäs persoona, ja kerron kyllä mielipiteeni vaikkei sitä kysyttäisikään.

Mulla on tosi vahva tahto näyttää, että kuinka hyvä mä olen ja mihin kaikkeen mä pystyn.

Oon tosi vaikea ihminen siinä mielessä, että mun on vaikea antaa periksi asioissa, mutta nykyään pystyn kuitenkin edes jonkinlaisiin kompromisseihin.

Kilpailuhenkisyys on mun plussa ja miinus. Oon välillä niin kilpailuhenkinen, että ihan ärsyttää.

Ja häviäminen ei oo mun vahvuuksia.



En oo ikinä ollut mitenkään ujo. En pelkää uusien ihmisten kohtaamista, tai uusia tilanteita.

Musta löytyy myös se rauhallinen puoli, osaan kuunnella ja keskustella rauhallisesti fiksuistakin asioista, ja siitä mä pidänkin.

Vaikka sanon, et oon tosi rohkea ja aina esillä oleva persoona, niin jopa mustakin löytyy se herkkä ja hiljainen puoli.


En oikeastaan koskaan suunnitele asujani etukäteen, vaan lähinnä mennään "päälle mitä käteen osuu" -taktiikalla.

Koska olen lähestulkoon aina viisi minuuttia myöhässä kaikkialta (kaikki ketkä mut tuntee niin tietää tän).

Mun kotona on poikkeuksetta aina siistiä, vaikka sanon että pitäisi siivota.

Oon ihan järjetön perfektionisti.



Oon ihan hirveän malttamaton ihminen. Kaikki pitää olla mulle-heti-kaikki-nyt ja just eikä melkein.

Jos mä jotain päätän, niin asia myös on niin. Ja piste.

En oo mitenkään älyttömän luova ihminen, ollut oikeastaan koskaan. En osaa juurikaan piirtää, tai muuta vastaavaa.

Silti mun mielestä multa löytyy sitä visuaalista silmää, ja sitä hyödynnänkin tän blogin kanssa aika paljon.


Shirt Carlings      Jeans Bik Bok     Shoes Nike Sb

Kuuntelen musiikkia aina. Kotona, kävellessä, bussissa, ihan kaikkialla.

Musiikki on mulle sellainen henkireikä, jota vaan tarvitsen mun päivään.

Oon aina halunnut olla se omanlainen persoona. Haluan erottua joukosta, ja tulla esiin omalla tyylillä ja luonteella.

Ja tänään mä täytän 22 vuotta. 

18 kommenttia on "22 X MINÄ"
  1. Ihana postaus! Kivoja juttuja olit keksinyt, heti tuntuu siltä et tuntee sut paremmin. Kiitos ihanasta ja sunnäköisestä blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Kiva kuulla, ja iso kiitos Josefiina <3

      Poista
  2. Haha musta löytyy paljon samoja piirteitä!🙈 Ja paljon onnea ninni❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauska kuulla! Kiitos paljon Janette <3

      Poista
  3. Paljon onnea! <3

    Ja ihan sairaan upeita kuvia susta!

    VastaaPoista
  4. Mielenkiintoinen postaus! Vois itekki toteuttaa omaankin blogiin tämän kaltaisen kun täytän 20 ensi vuonna :) Suuret onnittelut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! Tällainen idea on kyllä hauska! <3

      Poista
  5. Siis mulla on ihan sama juttu ton kovaäänisyyden kanssa! Ihmiset on välillä, että "herranjestas, miten susta voi lähteä niin paljon ääntä" :D


    https://piiakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Siis siitä on melkeinpä muodostunut ongelma :-D

      Poista
  6. Paljon onnea!♡ Tosi ihanat kuvat! Kahdesta ekasta voin tunnistaa myös itseni sekä joistakin muista kohdista.

    VastaaPoista
  7. Hyvää synttäriä ihana <3 Tosi hauskoja faktoja susta, mulla on itselläkin fakta postaus seisonut luonnoksissa varmaan lähemmäs kuukauden kun en oo ehtinyt sitä viimeistelemään jos tässä loman aikana sitten :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti Jenny <3 Nyt äkkiä toteuttamaan se, haluan päästä lukemaan myös faktoja susta!

      Poista
  8. ihania kuvia jälleen! <3 mä kans pystyn samaistumaan tuohon etten oo juuri mitenkään luova, mun kaikki sukulaiset on taiteilijoita mut mä en osaa edes piirtää muutakuin ihme örkkimöntiäisiä :D Onneksi blogin kautta pystyy kuitenkin tuomaan luovuutta esille vaikkei piirrustustaidot ookkaan hallussa hahah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miina <3 Toi on siis just niin mua, mut kiva kuulla et sielläkin on kohtalotovereita :-D

      Poista