maanantai 17. heinäkuuta 2017

Vuosipäivä

Tasan vuosi sitten kirjoitin mun ensimmäisen postauksen. Olin jo viikkoja väsännyt ulkoasua, koodaillut kuvien kokoa ja rivien keskityksiä, ja aivan hirveässä jännityksessä painoin "Julkaise". Nyt on jotenkin tosi hassua miettiä kuinka paljon asiat ovat muuttuneet vuodessa. Rakastan tätä hommaa, vaikka välillä onkin ollut niitä heikkoja hetkiä tänkin suhteen. Tää on vaan se mun juttu, mitä tykkäilen tehdä. Kuvata, muokata, keksiä ja kehitellä, inspiroida ja inspiroitua. 





Oon tavannut ihania tyyppejä, kuvannut monta tuhatta kuvaa, niin omia, kuin muiden ihanien bloggaaja ystävien. Oon omasta mielestä kehittynyt aika paljon. Niin kuvien kuin kirjoitusten suhteen. Tiedän nyt mihin suuntaan haluan tätä juttua viedä, ja miten tätä haluan tehdä. Sen takia nyt myös blogissa puhaltelee ajan myötä pieniä muutosten tuulia, ulkoasun ja ehkä ihan pienesti sisällönkin suhteen. Mikään ei tule radikaalisti muuttumaan, mutta oon nyt taas tajunnut, että tähän mä haluan panostaa 100% ja vähän enemmänkin.





Top & Shorts Carlings     Sunglasses Gina Tricot

Aina saa unelmoida ja haaveilla, mut välillä niiden unelmien ja haaveiden eteen tulee tehdä duunia. Aion pyhittää jatkossa vielä hieman isomman palasen mun vapaa-ajasta tähän ja tiedän etten sitä tuu katumaan. Nyt muutenkin kun kesä on vähän vienyt mennessään, mua ja varmasti teitäkin, niin pikkuhiljaa loppu syksyä kohden on hyvä taas asettaa pieniä tavoitteita. Toivottavasti ootte viihtyneet mun blogin matkassa, ja toivottavasti tuutte viihtymään jatkossakin. Kiitos että ootte siellä, ja lukemattomat kiitokset kommenteista, viesteistä ja kaikesta positiivisesti ja rakentavasta palautteesta mitä ootte mulle antanut. Mä teen tätä itselleni, mutta mä teen tätä myös teille. Mä istun nyt alas, ja alan suunnittelemaan tulevaa. 

Kuinka kauan just sä oot ollu mukana mun blogin matkassa? xx


Muista myös käydä laittaa tykkäykseen mun blogin Facebook-sivu!

26 kommenttia:

  1. Hyvää vuosi päivää! <3 Toivottavasti sulla riittää innostusta bloggaamista kohtaan vielä monta vuotta, sillä kyllä täällä sun ihanassa blogissa sun mukana jaksaisi vielä pitkään! :) Jatka vaan samaa rataa! :)

    https://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! <3 Innostusta riittää kyllä, kiitos ihan kauheasti, mä jatkan ehdottomasti samaa rataa!!

      Poista
  2. Onnittelut blogille ja ihanan rento asu sulla noissa kuvissa :D Tykkään itse sun blogista sellaisena kun se nyt on ja vaikka sanoit muutoksia tulevan niin oon hiukan innoissani. Blogi tai bloggaaminen ei ole mun mielestä sellaista että täytyy tyytyä yhteen vaihtoehtoon tai varsinkaan siihen minkä on ensimmäiseksi valinnut. Koskien niin ulkoasua kuin ihan sisältöäkin. Bloggaaminen on itsensä testailua sekä löytämistä, sillä kyllä blogi kertoo paljon itse ylläpitäjästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Paula, ja tuo asu oli kyllä kiva! :-) Hyvin kirjoitettu, noin se juurikin on!

      Poista
  3. Jes ihanaa vuosipäivää! Muistan et aloin seuraamaan sun blogia kyllä aika nopeasti, sillä itse tein oman nykyisen blogini n. 1 kk sun jälkeen. Keep up the good work! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :-) Kiva kuulla, mä jatkan täällä kyllä samaa rataa!

      Poista
  4. Hyvää blogin vuosipäivää! Täällä ollaan oltu mukana vajaa vuosi, joku semmonen 10 kuukautta. Aivan ihania tän postauksen kuvat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inka! Kiva et oot ollut niin kauan mukana!! <3

      Poista
  5. Ihanat kesäkuvat ja jep tää blogimaailma vie mennessään! Ja hei kivaa kun on tyyppejä joiden kanssa jakaa se - lukijoiden lisäks myös se työ siellä kaiken takana kanssa bloggaajien kesken! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne, ja oot ihan oikeessa, tää vie mennessään! <3 Ja siis näin juuri!!

      Poista
  6. Onnea sulle ja sun blogille! Hui, munkin blogi täyttää lokakuussa jo vuoden :D Aika kuluu hurjan nopeesti blogia pitäessä! En muista kyllä yhtään, että kauan oon sun blogia lueskellut, mutta kauan kuitenkin! :) Sun blogi on paras, ja sen näkee, kuinka paljon käytät aikaa ja vaivaa tähän. <3 Jatka samaan malliin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :-D Niin se aika vaan kuluu. Ihana kuulla, mä jatkan samaan malliin kerta siellä on noin paljon tyytyväisiä lukijoita <3

      Poista
  7. Paljon onnea! Oot saavuttanu kyllä tosi paljon yhden vuoden aikana, saat olla ylpeä itsestäsi♥ Itse olen seuraillut blogiasi ehkä tammi-helmikuusta alkaen. Aivan mahtavaa sisältöä ja kuvia! Odotan innolla, minkälaisia muutoksia teet blogiisi :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Oon kyllä iloinen että tää otti näin hyvin tuulta siipiensä alle! :-) Ihanaa kuulla että pidät!

      Poista
  8. Ihanaa vuosipäivää sulle ja blogille! :) Ihania kuvia otit!

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  9. Onnittelut blogivuosipäivänä!<3 En ollut ennen tajunnut kuinka tuore sun blogi onkaan, koska kuvista ja sisällöstä huokuu sellainen osaaminen että ajattelin että pari vuotta ainakin oot kamera ja läppäri mukana kulkenut :) Kohta varmaan puolivuotta oon ollut sun blogin matkassa mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janette! Jep, en mä ole kauaa tätä pitänyt mutta paljon oon kyllä jo oppinut! :-)

      Poista
  10. Eka vuosipäivä on kyllä ihan mahtava virstanpylväs aina! :) Onnea suuresti!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kyllä! Kiitos Hanna! :-)

      Poista
  11. Onnea vuosipäivästä! <3 Mä oon lukenut sun blogia alle 2kk eli aika tuore lukija, mut tykkään niin paljon!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla että siellä on tuoreitakin lukijoita, kiitos <3

      Poista
  12. Onnea sulle vuosipäivästä. Oot kyllä huippu bloggaaja! <3

    VastaaPoista
  13. onnea vuosipäivästä, sulla on kyllä huippu blogi<3 ihana tämä asu ja kuvat:)

    VastaaPoista