Top Social

torstai 27. heinäkuuta 2017

Raitahousut




 





Leather jacket Vero Moda (gifted)     T-shirt Bik Bok     Pants 2nd hand     Shoes Nike Janoski

Oon suorastaan rakastunut näihin raitahousuihin. Päässä pyörii koko ajan erilaisia asuja, missä nää housut on avaintekijänä. En tiedä tullaanko mun päällä enää koskaan mitään muuta näkemäänkään. Ihan tosi. Nää on todella miellyttävää kangasta, eivät rypisty juurikaan, ja liehuvat niin kivasti tuulessa. Mitä muuta sitä housuilta toivoo? Ainiin, ja nää näyttää hiton tyylikkäiltä mun mielestä! Bongasin nää Zadaan kirppis sovelluksesta, josta vinkkailin teille muutama viikko sitten! Oon jäänyt ihan koukkuun tuohon sovellukseen, se tilaaminen sieltä on vaan niin helppoa! Liiankin helppoa näköjään, sillä sieltä on mulle koko ajan paketteja matkalla, haha. En siis tiedä tosiaan että mistä nämä housut on, koska näissä ei ole edes merkkiä. Mutta ihanat silti! Nyt on yhdet housut vähemmän ostoslistalla! 

Miltäs mun raitahousu unelmat näyttää sun silmään? xx


20 kommenttia on "Raitahousut"
  1. En kyllä ihmettele miksi rakastuit noihin housuihin, ne on aivan ihanat ja näyttää upealta sun päällä♥

    VastaaPoista
  2. Upeet noi housut ja kaunis sinä 😍❤

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat housut kyllä !:) Sopii asuun kuin asuun :)

    VastaaPoista
  4. Ompas upeat housut! Sopii sulle hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin tykkään näistä kyllä ihan sikana! <3

      Poista
  5. Ihanat housut<3 mä oon kans koukussa zadaaseen!!

    https://simplylovingstyles.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! <3 Ja joo Zadaa on aivan liian koukuttava mesta! :-D

      Poista
  6. Noi on kyllä tosi siistit, ihana lisä vaikkapa muuten tavalliseen asuun!

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinäpä! :-) Nää on kyllä siistit!

      Poista
  7. Olen tänä kesänä kanssa ihastunut tuollaisiin raitahousuihin, jotka löytyy minunkin vaatekaapista! :)
    En olisi uskonut pari vuotta sitten, että pistäisin päälleni ja vielä leveälahkeisena versiona.

    https://odessaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on ollut vähän sama! :-D Mut leveät lahkeet on kyllä nyt sitä parasta mitä tiedän!

      Poista
  8. Siis noi pöksyt on niin hyvännäköset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne, mäkin tykkään näistä kyllä!

      Poista
  9. Apua just itekki miettiny tässä et haluisin tollaset raitahousut! mut vielä ei oo sopivia löytyny. Näyttää upeilta sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia! :-) Toivottavasti sullekin löytyy, nää on ihanat!

      Poista
  10. Mää en kestä miten ihanat noi pökät on!!<3

    VastaaPoista