Top Social

torstai 13. heinäkuuta 2017

Kesätrenssi

Sieltä ne sitten tuli, kauniiden kesäpäivien jälkeiset sadepäivät! Mut ei anneta sen haitata, koska kesää on onneks vielä jäljellä. Täällä ollaan palattu aika rytinällä arkirutiineihin, sillä duunia on enemmän ku laki sallii ja samaan aikaan monta muuta juttua meneillään. Onneks oon ollut aina kova tekemään töitä, joten eiköhän näillä energioilla hetki pärjätä!






Trench Only     T-shirt Adidas     Jeans Bik Bok (old)     Shoes Puma

Löysin tän trenssin kevään loppupuolella mun kaappien syövereistä kun käytiin Pariisissa, mutta siellä oli liian viileää tän kanssa viilettelyyn. Nyt onneks nää sadepäivät on ollut suht lämpimiä, ja tälle on tullut käyttöä enemmänkin! Sopivan kevyt ja hieman jopa naisellinen, mutta natsaa tennareiden ja logo t-paidan kanssa loistavasti. Rosoisuutta tietenkin asuun tuo nuo mun hienosti itse revityt mustat farkut, mutta sanoisinko että toimii!

En tiiä bongasitteko mun Instagramista, mut oon laittanut Zadaahan vaatteita myyntiin! Ne jotka ei vielä tiedä, niin Zadaa on puhelimen applikaatio, joka mahdollistaa helpon online kirppistelyn, omine pakettien toimituksineen päivineen. Mun vaatteet löytyy Discover osiosta, ja siellä on jos jonkinmoista vaatetta! Jos käytätte koodia NP9304 oston yhteydessä, niin saatte 5 € shoppailurahaa!

Toimiiko mun sadepäivän asu teidän mielestä? xx


6 kommenttia on "Kesätrenssi"
  1. Tuo asu näyttää tosi kivalta! ♥ Tykkään myös mustista farkuista, mutta harmikseni jouduin hetki sitten heittämään ainoat mustat farkkuni pois, koska ne oli jääny pieniks :/ Nyt pitää alkaa etsimään uusia!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sofia! :-) Kannattaa etsiä mustat farkut on vaatekaapin yksi kulmakivi!

      Poista
  2. On ihana asu ja jälleen niin hyvät kuvat! ♥ Kyllä niistä hellepäivistä nauttii taas enemmän, kunhan ne tulevat sateiden jälkeen :D

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sini <3 Näinpä!

      Poista
  3. Ihanan värinen tuo trenssi!<3 Kevyt kesätakki puuttuu mun kaapista vielä..

    http://simplylovingstyles.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janette! <3 Tuo on kyllä munkin mielestä tosi kiva!

      Poista