keskiviikko 5. heinäkuuta 2017

8 + 1 lempparia tän kesän pukeutumisessa

Oon huomannut että tänä kesänä mulla on pyörinyt asuissa aina samoja juttuja. Muutamat tän hetken trendit on pureutunut niin syvästi mun tyyliin, että ajattelin nyt listata teille ne. Mun mielestä on tosi hauskaa että aina net "it" jutut kiertää tiettyä rataa, sillä osa tän hetken trendeistä on löytynyt ihan oman vaatekaapin perukoilta!

1. Off shoulder paidat. Oon niin rakastunut kaikennäköisiin off shoulder toppeihin ja paitoihin, ja nyt oonkin kuumeisesti etsinyt siniraidallista kauluspaitamaista yksilöä!



2. Tennarit, kuten aina. Tänä kesänä kuitenkin oon käyttänyt erityisen paljon noita Puma Fenty x Rihanna Creeperssejä. Oli kyllä loistava hankinta keväällä, näillä on tullut nimittäin tanssittua monet ikimuistoiset illat!

3. Tuo mun ihana puffi hihainen t-paita on silkkaa rakkautta. Kruunaa monet yksinkertaisemmat asut myös, kuten tuossa alempana näkyykin. Tää paita lähtee Ruisrockiin ehdottomasti mukaan!


4. Leveä lahkeiset housut. Toimii aina, oli ne sitten pitkillä lahkeilla tai vaikka culottesit. Mun omat culottesit hajosivat tuossa muutama kuukausi takaperin, joten uudet löytyy ehdottomasti ostoslistalta!



5. Paksupohjaiset tennarit. Nuo pari vuotta vanhat tennarit on löytänyt taas tiensä mun arkipukeutumiseen. Me likey.

6. Adidaksen sukat. Shortsien kanssa, tai vaikka hameen. Tuo kivan sporttisen ilmeen, ja olo ei ole läheskään niin alaston, haha!



7. Mom jeanssit. Mahdun taas mun vanhoihin mom jeansseihin, jotka ostin Barcelonasta muutama vuosi takaperin. Ei kannata aina heittää kaikkea pois tai pistää kiertoon. Ruissiin mukaan ehdottomasti!


8. Statement paidat. Asennetta, fiksuja lausahduksia ja särmää tyyliin. Lemppari on kyllä tuo vahinko alelöytö ginasta. Iso peukku muillekin feministisille paidoille. Aion metsästää lisää tällaisia.

+  1 Farkkushortsit. En tiedä miksi, mutta mulla on monta kesää ollut farkkushortsit vaatekaapin perillä, eikä niitä ole vaan huvittanut vetää jalkaan. Nyt oon kuitenkin heittäytynyt hurjaksi, ja hiihdellyt useita kertoja vanhat shortsit jalassa menemään. Ostin jopa eilen yhdet uudet, ja niistä tuli kyllä heti mun lempparit!

Mikä on sun suosikki vaate tän kesän pukeutumisessa? xx

22 kommenttia:

  1. Tuollaiset mom jeanssit oisivat kyllä kiva ja rento vaihtoehto pillifarkuille. Ite olen tänä kesänä viehtynyt erityisesti hameisiin :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo mom jeanssit on kyllä mun lempparit! En enää tykkää edes käyttää pillifarkkuja, haha :-)

      Poista
  2. Itellä on taas kerran kesän yks vaatesuosikkina farkkutakki. Kevyt ja rento, joka sopii melkeinpä kaiken kanssa. Pystyn myös samaistumaan omassa listassasi oleviin off shoulder paitoihin, lenkkareihin ja farkkushortseihin. Oon myös iteki ihastunut noihin statement paitoihin, mut vielä en oo saanu yhtäkään haalittua omaan vaatekaappiini :p

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä yrittänyt etsiä farkkutakkia, mut ne täydellisimmät tuntuu olevan kiven alla! :-D Ehkä mä löydän sellaisen kans kuitenkin listalle! Kiva kuulla että voit samaistua :-)

      Poista
  3. Siis ihanaa, että tässä näkyy oma tyyli, eikä vain ne nyt juuri hypetetyt jutut :) tykkään !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! Se on mun blogissa kyllä tärkeä juttu! :-)

      Poista
  4. Kiva postaus! Mä tykkään kans sikana olat paljastavista paidoista, on vaan huvittava että tää muoti on nyt vasta in kun ostin jo yli vuosi sitten mekkoja ja paitoja tällä tyylillä eikä ne aiemmin ole ollut niin iso juttu.

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! Mä ostelin kans näitä jo viime kesänä, mutta toimii ehdottomasti vieläkin!

      Poista
  5. Kiva postaus! Ihania juttuja oot listaillut, mä tartten oikeesti tollaset paksupohjaiset tennarit! :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Nuo paksupohjaiset tennarit on ihanat, mutta hirmu epämukavat :-D

      Poista
  6. Tosi kiva postaus! Ja samoja lemppareitakin löytyy! 😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Marianne <3 ihana kuulla!

      Poista
  7. Tennarit ja off shoulderit löytyy täältäkin suosikeitten joukosta!

    VastaaPoista
  8. Kivoja suosikkeja, löytyy monia mistä itsekkin tykkään! :-) Ihana postaus <3

    VastaaPoista
  9. Nää on kyllä kaikki tosi siistejä vaatteita joita haluisin itsellenikin! :) Mun lemppari on ollut kyllä kukkamekot! En olis ikinä uskonut että viihdyn mekoissa mut tänä kesänä mä oon tainnu ostaa jo 3? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taru!! Mullakin on ollut kukkamekko metsästyksessä, mutta vielä ei oo sitä oikeaa löytynyt, haha!

      Poista
  10. olipa kiva postaus, tennarit ja off shoulder paidat varsinkin omallakin listalla ja farkkushortsit!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saara! Kiva kuulla :-)

      Poista
  11. Paksupohjaset tennarit toimii aina kesällä!<3

    VastaaPoista