Top Social

torstai 20. heinäkuuta 2017

5 x Kesän suosikit

Mulla on tänä kesänä muodostunut ehdoton lemppari viisikko, mitä tulee kosmetiikkaan. Muutama uusi tuote, ja pari vanhaa tuttua, jotka ovat palanneet takaisin käyttöön. Kesällä kosmetiikassa menee ehdottomasti raikkaat, helpot ja luonnolliset tuotteet. Vaivattomuus on asia, joka näkyy kesällä mun ulkonäössä, sillä mulla ei oo fiilistää tälläytyä ja panostaa liikaa. Luonnolliset ja rennot vibat siis!



Batiste Heavenly Volume Dry Shampoo

En oo ennen kyllä törmännyt näin ihanaan kuivashamppooseen. Yhden kerran käyttö riitti hurmaamaan mut täysin. Tuoksu on tosi kiva, muutama suihkaus sinne tänne ja tukka on fresh! Ei jätä hiuksia tahmeiksi, vaan oikeasti tosi tuuheiksi. Tässä on ehdottomasti hinta - laatu suhde kohdallaan. Tän kesän hiuskriisien pelastaja on löytynyt!


Lumene CC Color Correcting Cream & Nordic Chic Eyebrow Fixing Gel

Lumenen CC-voide löysi tiensä takaisin mun meikkipussiin noin puolen vuoden tauon jälkeen. Simppeli, sopivan peittävä, mutta kevyt. Toimii mun kuivalla iholla, ja pysyy yllättävän hyvin ilman pohjustusvoidettakin.

Uusi tuttavuus mulle oli tuo kulmakarvageeli. Olin jo aivan varma, että mikään geeli ei pidä näitä mun kulmia koko päivää paikallaan, mut tää tuote tekikin sen. Oon kerran kokeillut Anastasia Beverly Hillsin kulmakarvageeliä, ja se ei mielestäni toiminut, joten oonkin ihan ihmeissäni siitä että tätä Lumenen versiota on kulunut jo melkein kokonainen puteli!


Lumene Pure Artic Hydration Spring Water Mist 

Olin tosi skeptinen aluksi tästä tuotteesta, ja lokeroin tän heti hirveäksi turhakkeeksi. Mutta kappas keppanaa, joka päivä tätä tuleekin käytettyä. Aamulla ennen meikkiä, illalla töiden jälkeen freesaamaan ja vielä yöllä ennen nukkumaan menoa. Suihkin tätä siis jokaikinen hetki. Raikas tuoksu, raikas tunne ja vielä kerran raikas!


Lumene Kirkastava ja Silottava Hyaluronitiiviste

Ehdoton suosikkini näistä kaikista. En ymmärrä miten oon joskus selvinnyt ilman tätä. Tästä on tullut mulle aamurutiini, joka aamu kasvojen pesun jälkeen tätä muutamat tipat pitkin kasvoja ja kosteusvoide päälle. Iho tuntuu kimmoisalta ja sileältä, ja meikkipohja on jotenkin heti helpompi tehdä. Oon jättänyt nyt pohjustusvoiteen käytön hieman vähemmälle, ja huomannut että tää ajaa vähän sitä samaa asiaa. Luin myös jostain että hyvä kesämeikkikikka ois sekoittaa seerumia meikkivoiteeseen, ja mietin että mitähän tästä ja CC-voiteesta tulisi yhdessä. Onko joku jo kokeillut?

Tässä lähinnä mun kovin viisikko kosmetiikassa tällä hetkellä, ja nää on ne vakkarituotteet mitä käytän päivittäin! Mitkä on sun suosikit? xx
16 kommenttia on "5 x Kesän suosikit"
  1. Tosi kiinnostaia tuotteita! CC-voidetta olen katsellut kaupassa mutta vielä senei ole tarttunut mukaan. Mun lemppari nyt kesällä on ollu highlighter. Se sopii jotenkin niin hyvin kesäiseen meikkiin!

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Suosittelen ehdottomasti tuota CC-voidetta! :-)

      Poista
  2. Hyvä postaus ja kivalta kuulostavia tuotteita. Ite oon miettiny tota cc -voiteen ostamista ja kokeilemista. Niin paljon hyvää siitä oon kuullu. Tästä postauksesta tuli muutenkin mieleen et uus kuivashamppoo pitäis ostaa :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula, tosi kiva kuulla! Ehdoton suositus tuolle cc-voiteelle! Ja tuo Batisten kuivashamppoo toimiii :-)

      Poista
  3. Todella mielenkiintoisia tuotteita ja tuo Lähde-mist on kyllä hommattava itsellekin, kun niin monet sitä kehuu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kasvosuihke on kyllä sellaista pientä arjen luksusta! :-)

      Poista
  4. Samat lempparit! Ainoostaan tuota Batisten en oo kokeillut kun en oo uskaltanut tummaan tukkaan sitä suihkia :D Mutta vaikuttaa ihanalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kannattaa testata sitä Batisten tummille hiuksille tarkoitettua! :-)

      Poista
  5. Onpas sulla ihana blogi! :) Selailin monta sivua taaksepäin ja luin sun juttuja, osaat kirjottaa kivasti ja ulkoasu blogissa on tosi nätti! Oli pakko jättää tällanen random kehu kun tuntu että on kehumisen aihetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirveästi! :-) Kiva kuulla aina tällaisia kehuja, tietää että tekee edes jotain oikein!

      Poista
  6. Noi kaksi viimeistä lumenen tuotetta kiinnostais kovasti! Ehkä pakko mennä palkkapäivänä hakemaan :D

    https://simplylovingstyles.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! :-D On sen arvoisia!

      Poista
  7. Tuo kasvosuihke on aivan ihanaa, mä säilytän sitä jääkaapissa että se on vielä oikein kylmää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpäs itsekin laittaa tuo jääkaappiin säilytykseen! :-D

      Poista
  8. Kiva postaus! Batisten kuivashampoot on ihan mahtavia ja hyaluronitiiviste herätti mun mielenkiinnon! :)

    VastaaPoista