Top Social

keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Juhannuksen asuinspiraatiota

Vaikka kelit nyt on mitä on, niin juhannus on silti aivan oven takana! Tänä vuonna oon kerrankin ihan innoissani juhannuksesta, sillä meillä on tosi kivat suunnitelmat tiedossa, jotka itseasiassa syntyivät vähän niinkuin puolivahingossa. Lähdetään mökille, saunomaan, syömään ja nauttimaan olosta. Perjantaina suunnataankin oikein perinteisille juhannustansseille paikalliselle tanssilavalle ja voi vitsit miten siistiä tää on! Toivotaan vaan vielä parasta tuon kelin suhteen.


Noh, tietenkin jo jonkin aikaa oon pohtinut myös juhannuksen pukeutumista. Juhannustansseille olisi kaikkein ihaninta vetää kiva mekko niskaan, tennarit jalkaan ja kukkapanta päähän. Ja tässä kohtaa painotan, että toivotaan nyt niitä kunnon kelejä että tuolla edes tarkenee!

Mua pyydettiin taas pitkästä aikaa tutkimaan Espritin verkkokauppaa, ja kävin poimimassa sieltä muutaman suosikin. Ja näitä valitessa ajattelin juurikin pientä inspiraatiota hakea juhannuksen asuvalintaan.

Oikein perinteinen kukkamekkohan olisi täydellinen, ja sitähän tuo ensimmäinen mekko onkin. Oon myös ihastunut aivan täysin denim -mekkoihin, ja tuo naruolkaiminen näyttäisi varmasti tosi kivalta valkoisen t-paidan kanssa. En tiedä onko pallot tekemässä come backia trendikkäisiin kuoseihin, mutta kuinka söpö tuo viimeinen mekko on!?


Ainahan kesäyöhön kannattaa varustautua kevyen takin kera, joten tässä tulee tietenkin takit! Farkkutakit on nyt niin kovassa huudossa, että itsellä olisi hakusessa niitä kaksin kappalein. Valkoinen, ja ihanan rosoisen sininen. Tuon sinertävän farkkutakin kangasmerkit vei mun sydämen täysin ja tuollainen on kyllä ehdottomasti saatava!


Asusteisiin kesällä kuuluu tietenkin aurinkolasit ja sandaalit. Oon kuitenkin niin ikuinen tennarityttö, että yhdistäisin varmaan kukkamekonkin tennareihin. Esimerkiksi nuo mustat sporttiset kengät sopisi tosi hyvin ainakin mun mielestä mekon kanssa! Ja olisi muuten myös mukava tanssiakin. Jostain mun sisältä kumpuaa nyt näin kesällä sellainen boheemi pukeutuja, ja nyt mun ostoslistalla onkin pitkät hippimäiset kaulakorut ja hiuskoristeet. Ja hopea, värinä ylipäätään vetää mua puoleensa kuin magneetti!

Mä sain ainakin ison kasan inspiraatiota kun kasasin näitä kollaaseja teille, ja toivon että tekin saatte siitä osan! Kesällä yksi ihanimmista asioista on raikas, mutta kuitenkin boheemi pukeutuminen, ja toivotaan että se tulee näkymään vielä jossain vaiheessa täällä blogin puolella asukuvissakin!

Minkälaisia juhannus suunnitelmia teillä on? Joko on asut valittuna? Ihanaa keskiviikkoa! xx
10 kommenttia on "Juhannuksen asuinspiraatiota"
  1. Oi miten ihana toi ensimmäisen kollaasin keskimmäinen mekko!<3 Mulla on asu jo valittuna juhannukseksi, mutta pitäis vielä pestä se jotta kerkeää kuivuun perjantaiks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on munkin mielestä tosi ihana! :-) Kiva kuulla Jenna <3

      Poista
  2. Ihania juhannus suunnitelmia sulla, voi kun itsekin pääsisi oikein kunnon tansseihin :D Nuo mekot on kaikki ihan super nättejä, etenkin keskimmäinen on niin mun makuuni <3

    http://diaryofatrueshopaholic.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oli kyllä huikea juhannus!! :-) Tuo keskimmäinen on kyllä tosi kiva!

      Poista
  3. Mä tykkään tuosta kukkamekosta tosi paljon! Ostin just Zarasta ihan täydellisen kukkamekon ja haluisin käyttää sitä nyt koko ajan! :D

    Mun juhannussuunnitelmat on perjantain osalta auki, mut torstai ja lauantai menee ainakin töissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kukkamekkokin on mulla ostoslistalla! :-)

      Poista
  4. Kiva postaus! Oikeesti oon niin pitkään haaveillu kans nyt uutta kesämekkoa hääjuhlia varten et pitää varmaan itekki tehä tämmönen oma inspi-post!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! :-) Tee ihmeessä!

      Poista
  5. oi voisin vaikka nuo kaikki mekot ottaa!:)

    VastaaPoista