keskiviikko 28. kesäkuuta 2017

Denim skirt x statement t-shirt







T-shirt Gina Tricot     Skirt H&M     Sunnies Gina Tricot     Shoes Vans 

Tää yhdistelmä vaan jostain syystä toimii. Ja myös jostain syystä, tää asu on just mua. Asennetta, rosoisuutta ja ehkä vähän sporttisuutta. Oon etsiskellyt nyt kesän tullen myös vähän vaaleampaa farkkuhametta, mutta tuloksetta. Onneksi kaivelin hetki sitten kaappeja, ja sieltä perältä löytyi tämä tumma denim ihanuus. Muistaakseni oon ostanut tän pari vuotta takaperin talvialeista. Hyvä löytö ilmeisesti. 
Seuraavat pari viikkoa tulee olemaan aika haipakkaa. Töitä on paljon, ja kun töitä ei ole, niin on menoja senkin edestä. Startataan nyt perjantaina auto kohti Seinäjokea ja Provinssia, ja ensi viikonloppu otetaan suunta Ruisrockiin. Tulossa ihan huikeita reissuja, mutta johonkin väliin täytyy keksiä itsellekin aikaa. Tällä hetkellä en kuitenkaan voisi olla iloisempi!

Iskeekö tää asu teidän silmään? xx

16 kommenttia:

  1. Tosi ihana kombo! Toi hame toimii sulla ihan törkeän hyvin - itelle kun koitin pariakin farkkuhamemallia näytin lähinnä 40-v pubiruusulta, sama efekti tuli farkkutakin kanssa. Oh well, ei mua varten :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Hanna! :-) Hah, sun pitää koittaa erilaisia farkkuhameita sitten! :-D

      Poista
  2. Tää asu on ihana! Ja toi hame! <3 Mulle tuli ihan hirvee tarve saada kans joku kiva farkkuhame näiden kuvien oton jälkeen haha :D Toistaseks ei oo vaan vielä löytynyt sitä oikeeta hamosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Marianne <3 Mä oon kans hinkunu uutta vähän revittyä ja kulutettua farkkuhametta, mut ei sellasia vaan löydy :-D

      Poista
  3. Aivan ihana asukokonaisuus! Rennon olonen. Toi paidan teksti on kyllä hyvä, ei voi muuta sanoa :D Oon ruvennu ite tykkäämään jotenki tosi paljon t-paidoista tekstien kera.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi on just niin mun tyylinen asu! Paidan teksti erityisesti! :-D

      Poista
  4. Sun tyylisi on inspiroiva😍 hame, aurinkolasit, paita - kaikki tänne kiitos! Sait uuden seuraajan minusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hirmuisesti!! :-) Tervetuloa seurailemaan!!

      Poista
  5. Kaikki sun asut on aivan ihania! Tosi kiva hame, tuon tyylistä en ole ennen nähnytkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Superisti kiitos Sini! :-) Tuo hame oli kyllä löytö!

      Poista
  6. Toimii ! Mä oon etsimässä mustaa farkkuhametta mut en oo löytäny mieleistä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :-) Jotenkin tuntuu että kivat farkkuhameet on aika kiven alla :-D

      Poista
  7. todellain toimii!! Tuo hame, näyttää upealle sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara!! Ihana kuulla! :-)

      Poista