perjantai 19. toukokuuta 2017

Hoodie x Leather jacket

Tänä keväänä jotenkin hupparit on pistänyt mun silmään. Ja siis varsinkin pään yli vedettävät. Oikeastaan mulla on nykyään lähestulkoon joka päivä jossain vaiheessa huppari päällä, ja oon alkanut haaveilemaan esimerkiksi FILAn valkoisesta hupparista, tai Adidaksen mustasta. Hupparit on vaan niin mukavia ja rentoja! Omistan siis tällä hetkellä ihan perus harmaan hupparin ja sitten multa löytyy äitin vanha Leviksen huppari. Lisäyksenä kuitenkin on tullut tää Forever21'sta ostettu neulehupparijuttu. Tosi rento, mut tosi kiva. 







Jacket Vero Moda (gifted)    Hoodie Forever21    Jeans Bershka    Shoes Adidas


Tuo kivaa rentoutta asuun, eikös? Oon käyttänyt tätä hupparia aivan liikaa, ja nyt ajattelin että pakko kuvata tää ihanuus teille! Oikeastaan mulla on ollut jo tosi pitkään visio tästä asusta, revityt mom jeanssit ja huppari. En tiedä mikä siinä oikein on, mutta toimii!

Mulla on tiedossa ihan hauska viikonloppu, ja täällä jo sormet ristissä pitelen peukkuja meidän Leijonille, että jos vaikka päästäis taas finaaliin asti tänä vuonna, haha. Eli lätkän katsomista on ainakin tiedossa töiden lisäksi! Mulla on tosissaan vanhassa työpaikassa enää tasan viikko jäljellä ja sekin jänskättää vähän. Hirveetä luopua vanhoista työkavereista ja siitä huikeesta porukasta mikä meillä on. Toisaalta kun yks ovi sulkeutuu, niin aina aukeaa uusi ja ihan erilainen ovi! Tänä keväänä tosiaan puhaltaa muutoksen tuulet!

Ihanaa perjantaita teille, diggailetteko tekin yhtälailla huppareista? xx

26 kommenttia:

  1. Hupparit toimii niin hyvin nahkatakkien kanssa!<3 Super tyylikkäät kuvat :) Xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! Kiitos Jenna! <3

      Poista
  2. Mun silmään pistää tää uus muoti elää ilman sukkia ihan sikana :D Mutta kiva asu, itselläkin löytyy pari merkkihupparia tosta kaapista ja niitä tulee ihan viikottain käytettyä :)

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sukat kyllä jalassa, haha! :-D Hupparit on kyllä käteviä arkipukeutumisessa! :-) Kiitos!

      Poista
  3. Ihana asu!

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Upeita kuvia <3 tosi kiva kombo, tykkään! Mukavaa viikonloppua :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sofia <3 Samoin sulle! :-)

      Poista
  5. Oi nää kuvat on niin ihania ja asukin tosi kiva! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sini, ihana kommentti <3

      Poista
  6. Olin nuorempana vannoutunut huppareiden käyttäjä, mutta nyt ne on jääneet vähemmälle. Ostin kyllä tuossa noin kk sitten ekan kunnon hupparini taas vaihteeksi Addulta, mutta jotenkin se on jääny lähinnä koti-/ vapaa-aikakäyttöön. Tällein yhistettynä toimii tosi hyvin!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan sen teinivaiheen kun kaikilla oli legginsit, ginan toppi ja jonkinlainen huppari :-D Sen jälkeen ajattelin etten enää ikinä käytä hupparia haha! Mut joo, hupparit tekee nyt kyllä comebackia :-)

      Poista
  7. Olen miettinyt jos tekisi hupparin itse. Tykkään kyllä tosi paljon sun hiuksista, taisin jo sanoa niin kun viimeksi nähtiin. Hienot kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä! :-) Ja hei kiitos paljon, taisit siitä sanoakin!

      Poista
  8. Tosi hyvin toimii tuo asu, näyttää mukavan rennolta :) Hupparit on ihan must!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin munkin mielestä :-)

      Poista
  9. Todellakin hupparit iskee, näyttää tällee nahkatakin kanssa yhtä hyvältä ku farkkutakin!! Tosi ihania muutenkin nää kuvat ja sun asu♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko kyllä itsekin metsästää farkkutakki, nään jo sielun silmin sen yhdistettynä samaiseen huppariin! Kiitos Inka! <3

      Poista
  10. Mä en osaa jotenkin käyttää huppareita kuin kotosalla, ja siksipä kai tää hupparitrendi on mennyt multa vähän ohi. Varmasti jos ottaisin käyttöön niin itsekin yhdistelisin tällain nahkatakin tai vaihtoehtoisesti farkkutakin kanssa, näyttää meinaa kyllä kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no mulla oli aiemmin vähän sama! Kiitos Juulia, farkkutakki toimisi varmasti myös! :-)

      Poista
  11. Ihana asu - itsekin olen hurahtanut rentoihin huppareihin tänä keväänä!

    VastaaPoista
  12. Ihana asu Ninni!!<3

    http://simplylovingstyles.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Sun tyyli on niin bueno <3

    VastaaPoista