tiistai 11. huhtikuuta 2017

Kevään asuinspistä Espritiltä

Pitkästä aikaa Esprit pyysi mua tutkiskelemaan heidän verkkokaupan valikoimaa, ja löysinkin sieltä taas paljon suosikkeja. Tein kaksi 'moodboardia' miellyttävistä vaatekappaleista mun läppärin työpöydälle, ja huomasin sieltä muutaman yhdistävän tekijän. Denim ja puuterin vaaleanpunainen. Ne tulee varmasti olemaan mulla pukeutumisessa se juttu tänä keväänä ja kesänä. 

En ole itse vielä kerennyt innostua kangasmerkeistä takeissa taikka housuissa, mutta alan pikkuhiljaa lämpeämään niille. Esimerkkinä tuo aivan älyttömän siisti bikertakki, joka on koristeltu mun mielestä sopivissa määrin kangasmerkeillä. Mun on myös ehdottamasti löydettävä tälle keväälle ja kesälle tuollainen farkkuhame, hieman a-linjainen ja vähän kulutetun näköisenä. Oon myös pitkän aikaa etsinyt kivaa puuterin väristä hupparia, ja tadaa! Sieltähän se löytyi.

Kesää ja festareita suunnitellessa mulle on koko ajan pompannut mieleen tietynlainen asukokonaisuus, johon kuuluu farkkuhaalari. Nyt kuitenkin kun ollaan vielä keväässä, niin ihan täysimittainen yksilö olisi tosi kiva. Niillä festareilla toimisi sitten joko farkkuhaalari hame tai shortsimalli ja off shoulder paita. Oon koko kevään ihastellut tennarimaisia herrainkenkiä, ja nuo puuterin väriset yksilöt vei mun sydämen kokonaan. Siis tuollaiset on pakko saada!! Mulla on ollut myös pitkään hakusessa vähän ohuemmin topattu musta bomber, joka toimisi kesäiltoina esimerkiksi mekkojen kanssa. Ripaus naisellisuutta ja vähän sporttisuutta.

Tällaiset vaatekappaleet kiinnitti mun huomion, mitkä näistä on sun suosikkeja?

16 kommenttia:

  1. Farkkuhame,kukkapaita (tai mikä nyt onkaan) ja musta takki olis sellaisia,joita itse kyllä ottaisin omaan käyttöön. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo farkkuhame on kyllä tosi symppis!! :-)

      Poista
  2. Oiii toi farkkuhaalari on niin cool! <3 Ihania vaatteita :)

    VastaaPoista
  3. Tuo eka kollaasi on mieleeni, tosin ilman tuota nahkatakkia. Puuterin sävyt on hurmanneet minutkin tänä keväänä, ja niitä sävyjä on jo hankittuna vaatekaappia piristämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puuterin sävyt on kyllä ihania, ja ne piristääkin kevätpukeutumista tooosi paljon! :-)

      Poista
  4. Itse olen hulluna myös puuteriroosaan ja sitä löytyy itseltäni sekä vaatteista että sisustuksesta. Myös farkun väriset farkut, kunnon mutsifarkut iskee kovaa! Lapselleni laiteltiin juuri kangasmerkkejä hänen farkkuihinsa, mutta omiin farkkuihin en ihan vielä myöskään noita kangasmerkkejä pysty kuvittelemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, täällä ihan täysin sama! :-) Ja kunnon denimin värisiä mutsifarkkuja ei voita mikään! Haha!

      Poista
  5. Tosi kivoja juttuja! Oman huomion kiinnitti tuo musta bombertakki ja vaaleanpunainen huppari :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin mustakin! :-) Toi vaaleanpunainen huppari on kyllä ihana!

      Poista
  6. Mun mieleen jäi tuo upea farkkuhaalari ja kukkamekko, kelpais mulle vaatekaappiin nyt ja heti♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluun kyllä ton farkkuhaalarin! Se on niin täydellinen <3

      Poista
  7. Ei vitsit toi nahkarotsi on kyllä sika pähee! :-D ite oon kans rakastunut noihin kangasmerkkeihin. Haluaisin tuunata ite itelleni jotkut mamapöksyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä!! Oon ihan samaa mieltä haha! Ja joo ois kyl siistit semmoset :-)

      Poista
  8. Puuteriroosa on kaunis väri ja itse yhdistäisin sen juuri farkkuihin! Alemman kollaasin harmaa off shoulder-paita, voisi olla kiva löysien shortsien parina! Farkkuhaalaria en itse osaisi käyttää, tulee mieleen omat teinivuodet 90-luvulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, samaa mieltä ollaan täälläkin! Sellainen 90-luvun muoti on tekemässä kovaa vauhtia comebackia, hah! :-)

      Poista