keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Wardrobe on point

Lupailin teille tätä vaatekaappi projektin jatkosta kertovaa postausta jo jonkin aikaa, ja tässä se nyt tulee! (Aiempaan postaukseen pääset tästä klick!) Oon kevättä kohden tehnyt paljon harkittuja ostopäätöksiä, eikä tällä hetkellä yksikään mun uusi vaatekappale ole jäänyt käyttämättä. Tää on se mihin pyrinkin, välttämään hupiostoja ja luomaan mun vaatekaapista ajattoman ja yhteensopivan. 



Aloitetaan siis paidoista! Kevättä kohden en ole enää neuleita ostellut, mutta kauluspaitoja senkin edestä. Kaksi ihanaa paksumman raitaista kauluspaitaa hurmasi mut täysin, ja ne löytyykin multa jo asuista täältä ja täältä. Ginasta bongatut Skamin 'fanipaidat' oonkin jo aiemmin esitellyt täällä, mutta mainittakoon niistä nyt vielä. Oon muutenkin kiinnittänyt paljon huomiota printtipaitoihin ja sen huomaa kyllä olevan yksi kevään trendeistä. Ostin myös muutama kuukausi takaperin ensimmäisen bodyn, nimittäin tuon missä lukee paradise. Bodyt on mielestäni aika kivoja, ja uskoisin että tuun näitä vielä osteleman lisää.

Tällä hetkellä, mun paitojen ostoslistalla ei ole mitään. Ainoa wanted on varmaankin cropattu rento huppari! Miettikääs sitä!



Seuraavana sitten housut. Bongasin Bik Bokilta nuo ihanat siniset lyhkäisemmillä lahkeilla olevat farkut, jotka on tosi kauniisti revityt. Rakkautta ensi silmäyksellä sanoisinko? Vasta eilen sain Ginasta jo hetki sitten tilatun paketin, josta paljaistui hieman isompi reikäiset verkkosukkahousut, ja ne tullaan varmasti näkemään mun keväisissä asuissa!  Löysin myös Bik Bokista mustat pitkään haaveillu leveälahkeiset liehuhousut, jotka on itseasiassa näkynyt kaksissa asukuvissa täällä ja täällä. Viimeisenä housulisäyksenä on nuo puvun housumaiset tosi mukavat Onlyn housut, jotka tulee itseasiassa näkymään loppuviikosta yksissä asukuvissa vielä.

Housujen ostoslistalla mulla on edelleen mom jeanssit, jotkut Leviksen 501 tyyliset. Toivotaan että esimerkiksi Pariisin shoppailu kierroksella tärppää!




Takkien puolella on tapahtunut se odotetuin ostos. Syksystä asti on haaveiltu siitä täydellisestä nahkatakista, ja tänä keväänä mä sen viimein löysin! Kaksi viikkoa takaperin ostin tuon pörrö ihanuuden, ja sitä oonkin käyttänyt melkein aina kun on tarennut. Tuulisina päivinä tuo pörrö toimii hyvin esimerkiksi nahkatakin päällä, viima ei pääse nahkatakista läpi! Viimeisimpänä näin kevättakeista ostin tuon beigen trenssin, joka on itseasiassa ostettu jo viime syksynä, mutta uskon sen pääsevän enemmän käyttöön näin keväällä.

Takkien ostoslistalla näin kesää kohti mennessä on aika tyhjää, eikä mulle tule oikeastaan mieleen mitään takkia mitä nyt haluisin.


Ja sitten, asusteita, joita en viimeksi tainnut esitellä ollenkaan. Tuo hopeinen pikkulaukku näkyikin jo täällä ja sininen ylisöpö reppu tullaan näkemään loppuviikosta täällä blogin puolella! Oon aina ollut jotenkin laukkujen kanssa tosi huono, ja käytän niitä oikeastaan vain pakon edestä. Tämänkin takia mulla on viime aikoina ollut etsinnässä kivoja simppeleitä reppuja, joten ostoslistalta löytyykin jonkin näköinen reppu.

Tällä hetkellä mun vaatekaapin suunnittelu on toistaiseksi aikalailla reissun päällä, sillä en malta odottaa että pääsen shoppailemaan Pariisiin. Tiedä sitten meneekö rahat enemmänkin Sephoraan vai vaateliikkeisiin mutta väliäkös tuolla! Tällä hetkellä olen oikeastaan hyvin tyytyväinen vaatekaappiini, ainoa puoli mihin kaipaisin lisäystä niin olisi kengät. Kiinnostaisiko teitä nähdä minkälaisia kenkiä multa kaiken kaikkiaan löytyy?

Kivaa keskiviikkoa, miltäs mun hankinnat vaikuttaa? xx

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Mäkin oon kattonut ginassa tollasta raidallista kauluspaitaa mutta toistaiseksi en ole vielä laittanut tilaukseen. Oon myös alkanut lämpenemään noille verkkosukkiksille, odotan innolla asukuvia niiden kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) mä ostin noi raitaipaidat molemmat H&Mltä ja toinen on vähän rennompi ja toinen vähän tiukempi! Asukuvia verkkosukkiksien kanssa on tulossa hyvin pian, kiva kuulla!

      Poista
  2. Kiva postaus kyllä:) Ostin ihan vasta nuo samat bikbokin farkut ja nuo on kyllä täydelliset!! Nilkkamitta ja ne leikatut lahkeet, värikin on just eikä melkeen <33 Multa löytyy lisäksi tuo sama paradise-bodyki :'D Ja yritin ettiä tuota valkosta Skam teepparia mut ei mistään enää löytyny. Se on niin ihana ja ois niin ihanasti passannu nuiden farkkujen kanssa! Sulla on kyllä niin ihana tyyli ja supersiistejä vaatteita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nina! Siis nuo Bik Bokin farkut ja tuo body oli niin täydelliset yhdessä että oli pakko ostaa molemmat! :-) Tuo valkoinen Skamin paita on varmasti myyty aika nopeesti loppuun. Kiva kuulla et mun tyyli iskee silmään! <3

      Poista
  3. Mulla on aina ollu huono tapa ostaa vaatteita ja käyttää niitä kerran, jonka jälkeen se on sitten jäänyt vaatekaapin pohjalle. Pitäisi varmaan itsekin katsoa tarkemmin mitä ostan.
    Tää oli kyl hyvä postaus, mielenkiintonen. Aivan ihania vaatteita oot hankkinut ja kuulostaa kyl siltä et sulla on ollu hyvä harkinta niiden kanssa. Ei kuulosta niinkään turhilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ihan sama ennen! Tosi huono tapa kyllä. Mut siitä voi onneksi opetella pois, juurikin harkitsemaan enemmän niitä hankintoja! :-) Kiitos paljon Paula! <3

      Poista