Top Social

maanantai 27. maaliskuuta 2017

Viime aikoina

Oon aikaisemminkin puhunut, että maanantait on aina kuin uusia alkuja. Olkoon tämäkin sellainen, ja toivottavasti hyvä! Uudet tuulet puhaltaa, ja pitäisi myös nyt naputella hakemukset kouluihin. Onneksi lämpimämmät säät ja lisääntyvä valoisuus boostaa hyvää fiilistä joka päivä enemmän ja enemmän. Aionkin imeä kaiken ilon irti tästä valoisuudesta, ja kellojen siirto auttaa mua myös siinä. Älytöntä että eilen oli vielä valoisaa ilta seitsemältä?!



Oon viimeaikoina ollut jotenkin kauhean aikaansaamaton, ja otinkin pienen suunnittelemattoman breikin ihan kaikesta. Tuntui vain siltä, että mun pitää nyt hetki miettiä mihin suuntaan mä haluan tätä kaikkea viedä. Instagramin ja Snapchatin päivittely on nyt viime aikoina ollut vähän vähemmällä, kuten tämä blogikin. Tänä aikana kun kiirettä ja ajatuksia on ollut enemmän kuin koskaan, niin tää teki ihan hyvää. Mut nyt mun täytyy sanoa, että mulle tuli ihan hirveä fiilis jo tästä. Tykkään kirjoittaa tätä blogia, suunnitella postauksia, ja myös toteuttaa niitä. Siinä samassa pidän somesta ihan älyttömästi ja se vaan jotenkin on osa mua, että päivittelen usein.



Teen tätä blogia ja kaikkea muutakin vain itseäni varten, mutta tietenkin teitä kaikkia ajatellen ketkä siellä ruudun toisella puolella olette. Mulla tulikin jo vähän ajan päästä hirveä ikävä päästä postailemaan, mut mun oli pakko vielä miettiä et mihin suuntaan tätä blogiakin vien. Jatkossa täällä tullaan näkemään ehkä hieman enemmän asukuvia, ja tyylijuttuja, kauneutta unohtamatta. Välillä saattaa tulla niitä elämän makuisia postauksia, mut ei mikään tuu niin suuresti muuttumaan.


Joten, täällä taas, entistä ehompana! Kevät on virallisesti täällä, ja haluunkin päästä jo postailemaan teille muutamat kevät asut ennen Pariisia. Mietin myös, että jos Pariisista saisin kuvattua jonkinlaisen videon, jos sellainen teitä kiinnostaisi? Aina voi onneksi aloittaa alusta, ja puhtaalta pöydältä. Välillä tulee hetkiä, jolloin sitä eniten epäilee itseään, mutta silloin kannattaa aina muistaa olla ajattelematta liikaa. Overthinking on ehkä pahinta ikinä. Ja mä harrastan sitä ehkä vähän liikaakin. Mut, tänään ei huolehdita, eikä mietitä liikoja, vaan vietetään ihana maanantai ja fressi startti kaikelle!

Kivaa maanantaita! xx
8 kommenttia on "Viime aikoina"
  1. Ehdottomasti videoo Pariisista!<3 Mäkin oon ihan fiiliksissäni tästä keväästä ja oli eilen niin huippua kun valoisuutta riitti iltaan asti :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo katotaan saisinko tehtyä sellaisen! :-) Kevät tuo kyllä niin paljon positiivisia viboja <3

      Poista
  2. Ihanaa maanantaita sullekin! Muakin kiinnostaa ehdottomasti videomateriaali Pariisista :)
    ps. sun blogista on maininta mun uusimmassa postauksessa! :)
    http://millattt.blogspot.fi/2017/03/bloggaamisesta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla ja kivaa alkanutta viikkoa sulle! Katsotaan jos saisin tehtyä jonkun kivan videon :-)

      Hei voi kiva kiitos, mäpäs käyn tsekkaa!

      Poista
  3. Ihanaa maanantaita sulle kans!<3 Videota olis kiva saada Pariisista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ihanaa alkanutta viikkoa sulle <3 Kiva kuulla!

      Poista
  4. Ihania kuvia, oot niin upee!♥ Hyvä, että sait pidettyä pienen tauon. Kyllä sen jälkeen jaksaa taas ahertaa niin somen kuin kaiken muunkin kanssa! Minäkin olisin kiinnostunut Pariisin videosta :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, nyt taas jaksaa! Aina välillä kaipaa vähän breikkiä kaikesta! :-) Kiitos ihana Sini <3

      Poista