torstai 9. helmikuuta 2017

Outfit Inspiration

Oon viimeaikoina kokenut suurta asu ja tyyli inspiraatiota, ja en tiedä mistä se kumpuaa. Asut joissa on tosi simppelejä linjoja, joku juju ja ripaus naisellisuuden ja sporttisuuden yhdistelmää, puree muhun. Kevättä kohden mentäessä myös tekstiilit muuttuvat vaaleammaksi, ja mustaa tulee puettua koko ajan vähemmän.

Kerroin teille viime postauksessa, että kuinka inspiroiduin SKAMin Noorasta, ja hänen tyylistään. Sillä voi ehkä olla vaikutusta tähän mun tän hetken fiilikseen, mut mulla on nyt aika selkeä näkymä siitä, mitä se mun oma tyyli tulee tänä keväänä olemaan. Paksuilla raidoilla koristellut kauluspaidat, oikein tumman siniset mom jeanssit ja herrainkengät on tällä hetkellä se must have mun ostoslistalla! Vaikka oonkin vannoutunut tennarityttö, niin kaipaan kenkäkaappiini tällä hetkellä jotain muutakin. Ja toisaalta ainoat tennarit mitkä viime aikoina muhun on edes iskeneet, ovat Puman Basket Core platformit.


Oon myös pitkän aikaa etsinyt simppeliä mustaa nahkareppua. Haluan sen kuitenkin olevan kestävä, mukava kantaa ja käytännöllinen, joten etsintä on venynyt turhauttavan pitkäksi. Uskon kuitenkin että se oikea kohta löytyy, päädyin eilenkin selailemaan Zalandon verkkokauppaa pitkäksi aikaa, ja yhtäkkiä mun ostoskorissa oli viisi reppua, haha.

Kevättä kohden myös mentäessä alkaa yleensä mun haaveilu hameista, ja kevättakeista. Oon täälläkin tarinoinut siitä, kuinka en löydä täydellistä nahkatakkia mistään, ja sama jatkuu yhä. Ehkä se kuitenkin joku päivä vaan löytyy, ja siinä vaiheessa siitä takista tulee se pitkäaikainen vaatekaapin kulmakivi.
Joka paikassa on alkanut näkymään vahvoja Statement paitoja, mutta en oo varma iskeekö ne muhun vielä ihan niin kovaa. Ehkä joku GRL PWR -teeppari ois kova, ja se sanomakin olis niin mua, mutta saa nähdä. Logopaidat sen sijaan iskee vielä, ja kovaa. Hakusessa ois Calvin Kleinin paita, ja ehkä uusi Adidaksen t-paita, sillä vanhasta alkaa jo logo haalistua.
Pliseerattu hame on ollut mulla jo viime kesästä asti haaveena, ja nyt mun onneks niitä alkaa näkymään enemmän ja enemmän joka puolella. Haluaisin ihan perus mustan hameen, mutta tällä hetkellä on myös paljon todella siistin näköisiä metallinhohtoisia ja pastellin sävyisiä yksilöitä. Voi olla, että täytyy napata useampi kappale. Pystyn jo jotenkin niin täysillä kuvittelemaan itseni Superstarien ja pliseeratun hameen yhdistelmässä viilettämässä pitkin Pariisin katuja.

Tennarihaaveet mulla on hyvin simppelit kevääksi, ehkä ne Puman uutuudet kotiutan, mutta ehkä en. Pidän tosi paljon tällaisten kollaasien kasaamisesta, koska nää myös selkeyttää paljon mun ajatuksia ja näkemyksiä siitä mun omasta tyylistä. Ja varsinkin siitä mitä mä oikeasti haluan. En oo ollut koskaan sellainen, että hankkisin joka ikisen trendivillityksen hetken mielijohteesta vaatekaappiini, vaan haudon aina tosi kauan kyseisiä hankintoja, jolloin yleensä myös huomaa ne turhanpäiset boomit mitkä menee ohi ennen kuin alkavatkaan. Ja tosi harvoin myöskään innostun kaikista villityksistä, mutta niitä harvoja ja valittuja juttuja poimin mukaan omaan tyyliin, ja niin se oma tyyli muodostuukin. Ei niin, että poimit joka ikisen in jutun itselles.

Oon kuitenkin juuri tänään suuntaamassa keskustaan, ja otin jo itselleni tehtäväksi tähyillä uusia mom jeansseja, ja ehkä tuon sorttista hametta myös. Saa nähdä onnistaako! Ihanaa aurinkoista torstaita teille! Mitkä jutut teitä inspiroi tänä keväänä pukeutumisessa?

Ps. Tein eilen suuren askeleen eteenpäin, ja rohkenin luoda mun Visions -blogille Facebook -sivut! Joten kaikki kiinnostuneet, tästä pääset tykkäilemään sivusta! Luon vielä tänne Facebook painikkeen, jotta kaikki halukkaat löytää perille!

10 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu ton nahkatakin kanssa. Itelläni on ollu sama takki nyt melkeen kuus vuotta ja aika olis ostaa uus. Mistään ei vaan tunnu löytyvän sellasta just mun silmään sopivaa takkia. Oon myös iteki katellu noita metallinhohtosia hameita, mut en oo oikeen varma et osaisinko yhdistää sitä mitenkään mun tyyliin.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mikä siinä on niin vaikeaa löytää se täydellinen, haha! :-D Mut metallinhohtoiset hameet on kyllä ihania, ja kyllä ne loppujen lopuksi saa yhdistettyä tyyliin kuin tyyliin! :-)

      Poista
  2. Oi toi viimenen asukokonaisuus on ihan mun juttu!♥ Rento ja samalla tyylikäs :')

    VastaaPoista
  3. Nuo molemmat asut ovat tosi nättejä!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla! Mullekin kyllä natsaa silmään nuo molemmat :-)

      Poista
  4. Tosi kivoja kokonaisuuksia molemmat! Todella freesejä ja muodikkaita :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Mäkin diggailen noista ihan sikana! :-)

      Poista
  5. oi voisin kyllä pukea nämä molemmat asut päälleni!!

    VastaaPoista