Top Social

sunnuntai 11. joulukuuta 2016

This week tho


Tää viikko on ollut jotenkin tosi sekava. Hävettävää myöntää, mutta oon tällä viikolla käyttänyt lähes kaiken vapaa-ajan lorvimiseen, ja sen kyllä huomaa täällä bloginkin puolella. Tai ainakin mä huomaan, oon kyllä myös niin vaativa itselleni että voi olla että tää on vaan mun kuvitelmaa. Oon toisin sanoen ollut viime aikoina hieman itsekäs, ja ajatellut vaan itseäni ja omaa hauskanpitoa ja hyvinvointia. Ja se on kyllä tehnyt hyvää. Pitäisi löytää sellainen kultainen keskitie blogin, töiden ja vapaa-ajan kanssa. Yksinkertaisesti kuitenkaan kukaan ei pysty multitäskäämään aina täydellisesti ja sillä hyvä. Välillä saa vähän lorvia ihan vaan omaksi huviksi.



Tähän viikkoon on mahtunut tyttöjen kanssa vietetyt huikeet pikkujoulut itsenäisyyspäivän aattona, joulukoristeluiden viimeistelyä kotona, ihana lounashetki Essin kanssa Le Qulkurissa, aivan älytön Karri Koiran ja Ruudolfin keikka (jossa koin kunnon fangirl momentin kun Karri otti mun puhelimen lavalle ja kuvas mun snäppiin tarinan haha) ja vielä eilisen päivän ostoskiertelyt Eeron kanssa. Eli aika paljon oon kuitenkin myös ollut menossa. Mutta voin kertoa että on tehnyt kyllä hyvää pitää hauskaa ja ottaa iisisti!



Kaikkein eniten mua on kyllä virkistänyt tää ihana pakkaskeli ja auringon paiste. Vaikkei se aurinko kauhean monta tuntia paista, niin silti! Ja katsokaa nyt näitä auringonlasku kuvia meidän parvekkeelta. Tunnelmakin oli jotenkin sellainen rauhallinen ja utuisa, vaikka auringonlasku taisi tapahtua siinä yhden ja kahden välillä. Fiilis on hyvä ja akut on latautunut, joten annetaan palaa täysillä tää loppu vuosi! Eikö?
Mulla onkin tänään edessä asukuvailuja pitkästä aikaa ja visiitti mummon luokse. Aamupäivästä testailin vähän omaa luovuutta valmistamalla itse kahvisiirappia, ja voi vitsit, reseptiä on kyllä todellakin tulossa tänne! Toivottavasti teillä on myös yhtä hyvät fiilikset kuin mulla, on nimittäin hyvä sunnuntai! Tässä ois mun tän hetkiset kuulumiset, joten mitäs teidän viikkoon kuuluu?
6 kommenttia on "This week tho"
  1. Ihana postaus ja vielä ihanempia kuvia <3

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Milla! Kiva kuulla :-)

      Poista
  2. Oot niin käsittämättömän upea!! ♥

    VastaaPoista
  3. Vau upeita kuvia tuo valo luo upean tunnelman:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Oli kyllä ihana tunnelma ihan livenäkin! :-)

      Poista