tiistai 27. joulukuuta 2016

Mustaa ja metallia

Kirjoittelinkin teille tänne viime viikolla jo alkaneista alennusmyynneistä, ja siitä ettei niistä yleensä tule ostettua mitään järkevää. Oon kuitenkin päätynyt selailemaan muutamien verkkokauppojen ALE -osastoja, ja hupsista, mulle onkin postissa tulossa muutama paketti kivoja vaatteita. Mulla on kuitenkin vielä suunnitelmina löytää jotain super kivaa uudeksi vuodeksi. Suunnitelmana ei ole kuitenkaan ostaa mitään kertakäyttö vaatetta, vaan jotain monikäyttöistä ja klassista. Oon pohtinut, että mun vaatekaapista puuttuu esimerkiksi pikkumusta mekko, suorat housut ja monikäyttöiset nilkkurit. Rehellisesti sanottuna mulla ei kuitenkaan oo mitään hajua että minkä tyylisessä asussa haluan vastaanottaa tulevan vuoden, joten kasailin muutaman inspiroivan kollaasin itselleni, ja teille.
Oon haaveillut ikuisuuden isosta mustasta pörrötakista, joka ois samalla tosi naisellinen ja samalla tosi lämmin. Tuollainen sopis niin hyvin arki- että juhlakäyttöön. Tuohon ensimmäiseen kollaasiin nappasin myös hieman säväyttävämmän naruolkain mekon ja simppelit pikkulaukun ja kengät. Tää on tosi kaunis kokonaisuus mun mielestä, ja saattaisin kyllä itse tuntea oloni vähän ylipukeutuneeksi, mut silti näin 'paperilla' tää iskee muhun tosi paljon!


Tässä taas niinkun täyskymppi kokonaisuus mun makuun! Suora housut, joko leveä lahkeiset tai kaventuvan malliset on pakko saada! Selkeesti muhun iskee myös metallin sävyiset paidat, ja toi kultainen korkealla kaula-aukolla oleva t-paita ois tosi hyvä kaveri noille housuille. Korkkarit tuomaan hieman juhlallisuutta ja minimalistinen kello viimeistelyksi.

Nahkatakki mulla on ollut metsästyksessä myös ikuisuuden, ja yhden sellaisen nappasinkin alemyynneistä ostoskorin kautta kotiin. En tiedä mikä on tuo virallinen nimitys tuolle 'tyllihameelle', mutta noita on alkanut näkymään joka puolella, ja I'm in love! Tosi rokkihenkinen tuo musta hame yhdistettynä hopeaan paitaan ja nahkarotsiin. Me likey!

En oo mikään koru ihminen, mutta nuo korvakorut iski muhun, varsinkin kun laitoin ne tähän viimeiseen kokonaisuuteen viimeiseksi silaukseksi! Simppeli neulemekko, räväkämmät glitteri tennarit ja klassinen villakangastakki. Ah. Silkkaa täydellisyyttä!

Esprit pyysi mua siis selailemaan taas hieman heidän verkkokauppaansa (aiempi postaus täällä) ja tää tuli loistavaan saumaan. En voisi olla enempää inspiroituneempi näiden kollaasien kokoamisien jälkeen. Kuten kollaaseista näkyi, Espritin verkkokaupasta löytyi hullun siistejä metallin hohtoisia paitoja ja toppeja! Ehkä se ois tämän uuden vuoden pukeutumisen kulmakivi, metallin hohtoinen paita. En oo koskaan kauheasti ollut mikään mekkotyyppi, jollei kyseessä oo muuten kiva asukokonaisuus, joten taidan tänä vuonna jättää tuon mekkometsästyksen ihan suosiolla väliin. Toivottakaa mulle onnea etsintöihin, haha! Mikäs näistä asuista on sun lemppari?

10 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ensimmäinen ja viimeinen asu on ehottomat lempparit näistä :-)

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Toi viimeinen iskee kyllä muhunkin ehdottomasti eniten! :-)

      Poista
  2. Upeita asukokonaisuuksia kaikki, mutta viimenen on eniten omaan tyyliin sopiva, joten siksi mun lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Inka! :-) Toi vika on kyl munkin suosikki!

      Poista
  3. Ihastuttavia lookeja! Toisiksi viimoisen hame on kyllä rakkautta, ostin itselle BikBokista samantyylisen ja odottelen milloin saan sen ylleni kun vielä en ole sillä tarennut. Tuota täytyy kyllä pitää simppelien vaatekappaleiden kanssa kun hame on sellainen aika näyttävä, just tuollaisien kanssa mitä kollaasissa näkyykin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, itsekin haluisin tuollaisen hameen! :) Kiva kuulla että asut miellyttää silmää!

      Poista
  4. Noi metallinhohtoiset paidat on kyllä ihania, mutta ehkä kallistuisin ensimmäiseen. Niin klassisen kaunis! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täällä on kyllä metsästyksessä metallinhohtoinen paita! :-)

      Poista
  5. Tää viimeinen on aivan ihana! Voisin niin kuvitella pukevani päälle :-) Ihanaa vuodenvaihdetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla toi on kyllä munkin suosikki! :-) ihanaa uutta vuotta sullekin!

      Poista