maanantai 19. joulukuuta 2016

Careless and Young

Olo on jotenkin rauhallinen. Ehkä se joulustressi on kaikki ohi. Viime aikoina kaikki on mennyt jotenkin tosi hyvin. Ei oo niin sanotusti huolen häivääkään. Taisin jopa keksiä, että mikä on tässä mun elämässä se seuraava liike. Nää kuvatkin saa mut hyvälle tuulelle, ja se että vaikka Johannalla kuinka oli paha päivä ni se lähti mun mieliks kuvailemaan. Ja onneksi lähti, koska tuloksena oli nää otokset!






Viime aikoina pukeutuminen on ollut jotenkin rentoa. Perus pillifarkut ja bomber. Lisäykseksi tennarit ja kiva paita. Tai huppari. Tää huppari on siis jo legenda itsessään. Tää huppari on mun äidin nuoruuden ajan perukoilta. Miettikää, siis kuinka siistiä! Tää on selvinnyt tulipalosta, kaiken maailman muutoista, monen kymmenen vuoden takaa. Ja tässä tää on, mun päällä, ihan ehjänä. Ehkä vähän nukkaisena, mutta se nyt annettakoon anteeksi. Nykyään mun (sori äiti, mä nyt omin tän lopullisesti) Leviksen huppari. The worldwide legend.



Bomber Bik Bok     Hoodie Levis     Jeans Bik Bok     Shoes Adidas 

Tää tulee ehkä ikuisen ajan muistuttaa mua mun äidistä, sen hymystä ja iloisuudesta. Ja siitä miltä se on näyttänyt nuorena tää päällä. Tää on siis muutenkin tosi kiva asu, tässä oli rento olla. Höpöttelen nyt ihan ihme juttuja, enkä tiedä oikein että mistä nää tulee. Ehkä tää hyvä musiikki saa vaan mun maanantain hymyilemään, ja ehkä se että mulla on vapaa päivä. Joka onkin täynnä menoa ja melskettä. Mutta mitä sitten, kohta on Joulu! Siistiä maanantaita, ja muistakaa hymyillä! Mikä saa sun maanantaihin iloa?

Ps. Kuuntele tää! Oon rakastanut Ben Howardiin 

14 kommenttia:

  1. Upea sinä<3 Ihanaa alkanutta viikkoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3 Samoin sinnekin!

      Poista
  2. Kiva kuulla että stressi jo ohi! Itelläkin alkaa koko ajan helpottaa ja kahvi pelastaa nää arkipäivätkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kivalta tuntuu myös! :-) Kyllä se tässä vaan helpottaa onneksi! Ihanaa viikkoa sinne <3

      Poista
  3. Mäkin rakastan Ben Howardia!! En yleensä tallenna kenenkään kokonaista albumia spotifyssä, mutta Ben Howardin oon tallentanut! PARAS! <3 Vaikka meillä on sillai tosi erilainen tyyli, niin inspiroidun susta tosi paljon! Osaan sun asuista napata aina jonkun osan, minkä nään myös itselläni päällä useassakin asussa, vaikka meillä onkin erilaiset tyylit. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis aivan ihanaa musiikkia! Thank god löysin sen eilen seikkaillessa spotifyssä! :-D Ihana kuulla, että silti inspiroin vaikka erityylisiä ollaan! Toi on just blogien tarkoituskin, saada sieltä täältä pieniä paloja inspiraatiota! :-)

      Poista
  4. Super siisti asu! Ja ihanan väriset huulet, saako udella että mikä puna?:D

    http://www.harrietgripenberg.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Toi on Macin huulipuna ja sävynä on kinda sexy! Toi on tosi ihana nude puna :-)

      Poista
  5. Ihanan positiivinen teksti! Tuli itellekin todella kepeä olo! Sulla on tosi kiva tyyli, just sellanen mikä mätsää sulle täysin! Ja hienot kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kuulla et tuli hyvä fiilis sinne asti! :-) ja hyvä et tyylikin miellyttää silmää, kiitti paljon!

      Poista
  6. Ihana tyttäreni! Kiitos kirjoituksestasi. Huppari sopii sinulle täydellisesti :)
    Minun maanantaihin ja elämään saa iloa se, että olet olemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tää huppari on nyt lopullisesti mun! :-D

      Poista
  7. sikakiva asu!! ja miten kiva käyttää tuollaisia vaatteita millä on tarina :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Saara!! :-) Ja näin on!

      Poista