keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Bring it on

Vuos on ihan just vaihtumaisillaan, ja en vois muutakuin olla niin valmis siihen. Tähän vuoteen on mahtunut paljon hyvää, paljon muutosta ja vähän niitä huonojakin juttuja. Oon ollut vähän sellaisessa siirtymävaiheessa, miettien ja pohtien et mikä se mun seuraava askel tässä elämässä on. Itsensä etsiminen on tosi raskasta välillä, koska pahimmassa tapauksessa sitä voi löytää itsensä tekemästä jotain, mikä ei tosiaankaan oo se sun juttu. Tänä vuonna mä kuitenkin tajusin sen, et mitäs sitten? Miten sä löydät itses, ja sen oman juttus jos sä et kokeile kaikkea mikä kuulostaa hyvälle?



Tajusin et elämä on sitä kokeilemisen aikaa just. Et sä etsi itsees, sä luot itseäs. Sä meet eteenpäin, hyvältä tuntuvaa polkua, mut tajuut et ootkin väärässä suunnassa ja peruutat muutaman askelen. Kunnes sä poikkeat siltä polulta johonkin ihan eri suuntaan. Toi jotenkin kuvastaa mun elämää ja sen tilanteita hyvin. Mut sit oikeesti se tunne, kun tuntuu et sä oot löytänyt jotain niin siistiä. Keksinyt mitä sä haluat tehdä seuraavaks. Miten sä aiot ylittää itsesi? Se on vasta tunne. Sitä varten me vähän niinku eletään.




Mä en halua tehdä töitä elääkseni. Vaan elää tekemällä töitä. Tehdä jotain mistä mä nautin, mikä on mun intohimo, ja luoda siitä uraa. Tehdä jotain siistiä. Toi on se yks tärkeimmistä asioista mitä oivalsin tänä vuonna. Ja sitä seuraavaa askelta lähden toteuttamaan ensi vuonna. Kaikilla on se juttu mitä haluu eniten, ja jos siltä tuntuu et sä et tiiä mikä sen on, niin viimeisimpänä sä luovutat. (Meinasin heittää vuonna 2016 pyyhkeen nurkkaan aika monta kertaa.) Sä nouset sieltä ahdistuksen keskeltä, ja jatkat elämääs, koska kaikki löytää ennemmin tai myöhemmin sen jutun, mikä tuntuu omalta.



2016 on ollut loistava vuosi, mut enemmän mä odotan vielä vuodelta 2017. Odotan muutosta, intohimojen toteuttamista, uuden oppimista ja nimenomaan uusia juttuja. Tän blogin suhteen mun odotukset on myös korkeella. Tiedossa on huomattavasti enemmän aikaa panostaa tähän ja sen mä myös teen. Koska esimerkiksi, tästä mä just tykkään. Aion myös panostaa enemmän itseeni, hyvinvointiin ja vapaa-aikaan. En välttämättä koe mitään uuden vuoden lupauksia tarpeellisiksi, mut kyllä niitäkin on kiva tehdä. Mä lupaan etten huolehdi turhasta. 

16 kommenttia:

  1. ihana teksti ja nää kuvat! oon kateellinen sun hiuksista, toi väri on aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Kiva kuulla että tekstikin iski! :-)

      Poista
  2. Ninni, sun tukka!!<3
    ps. viisaita sanoja

    VastaaPoista
  3. oi kuinka kauniisti kirjoitat Ninni! tykkään kovasti sun blogistasi, on aina kiva lukea ja nähdä sun iloisia postauksia! positiivisuus huokuu susta. ♥

    sannialina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla! Kiitti tosi paljon :-) Tarkoitus on just välittää mun fiiliksiä sinne ruudun toisellekin puolelle <3

      Poista
  4. Mahtava teksti ja mahtava asenne sulla, just näin! Ja aaaa, sun hiukset on niin ihanat! <3

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! <3 Asennetta tarvitaan aina!

      Poista
  5. ihana postaus ja ihanat kuvat ! <3

    VastaaPoista
  6. Huippu kivaa pohdintaa :) Tuo työjuttu on ihan totta! itse teen työtä mistä en kovin nauti, mutta aion joskus löytää vielä just sen mun työn mitä rakastan ja joka aamu on kiva herätä kohti työmaata :)

    http://jennasus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kuulla et mun kirjoitukset nappas! Välillä sitä joutuu tekee juttuja jotka ei oo niitä lemppareita, mut jokainen juttu on aina askel sinne oman jutun löytämisen suuntaan! :-)

      Poista