Top Social

maanantai 17. lokakuuta 2016

Shopping day

Mulla oli tuossa viime viikolla tasan yksi tehtävä. Ja se oli löytää talvitakki. Käytiin ystävän kanssa syömässä ja kiertelemässä kauppoja, mutta tuntien etsinnän jälkeen alkoi olla luovuttamisen paikka. Mulla on aivan liian tarkka visio siitä minkälaisen takin haluan. Nimittäin noin vuosi sitten Helsingissä shoppaillessa törmäsin täydellisimpään villakangastakkiin ikinä, enkä ostanut sitä (suurin virhe mitä shoppaillessa voi ikinä tehdä jos löytää jotain täydellistä). Ehkä mä jostain bongaan samanlaisen, pidetään peukkuja pystyssä! Tuolla ulkona alkaa nimittäin olemaan jo aika kylmä.

No mutta, vaikkei takkia löytynyt niin annoin itselleni luvan shoppailla vähän muuta. Löysinkin muutaman kiva jutun keskustasta ja ajattelin hieman esitellä mun ostoksia teille!



Mukaan mulla tarttui H&M:n Home puolelta tuo ihanan tuoksuinen kynttilä, ja siis olen aika nirso tuoksukynttilöiden kanssa. Samaisesta kaupasta nappasin myös nuo villasukat ja pooloneuleen!


Filan t-paidan ostin Beyondista, ja tän olin jo aikaisemmin bongannut kyseisestä myymälästä. Mua jäikin kaduttamaan, etten tuota ostanut ja nyt päätin etten jätä mitään ostamatta mitä haluan! Onhan tuo logo t-paita simppeli, mutta siinä on oma sporttisuutensa!


Oon noin 5 kertaa seisonut Sokoksen kosmetiikkaosastolla tutkimassa Nyxin Lingerie huulilakkojen sävyjä, enkä ole vain raaskinut ostaa! Kuitenkin tällä kertaa nappasin matkaan sävyn 6 Push-up. Vielä en ole kokeillut, mutta ehkä voisin pienen postauksen kyseisistä huulilakoista tehdä. Invisibobblen nano ponnarit olivat kuitenkin suuri pettymys, koska en vain yksinkertaisesti saa näillä hiuksiani kiinni! Vaikka kuinka puoliponnaria yritän tehdä niin ei, tää ei mene kuin kerran mun hiuksien ympärille.


Ja nyt siihen H&M:n pooloneuleeseen! Tää on siis aivan ihanaa materiaalia ja otin tän vähän isossa koossa, koska oversize neuleet on vaan ihania. Tässä muistaakseni oli ihan hieman alpakan villaa, joka tekee tuosta vähän kutittavan, mutta se ei onneks haittaa mua. Ja sitten nuo ylisöpöt villasukat on taas älyttömän pehmeät! ♥ Taitaa ollakin niin, että mun maanantai menee mukavasti näissä kuteissa, villapaita ja villasukat kuulostaa just nyt hyvältä. So may your clothes be comfy, coffee be strong and Monday be short!

Onko teillä sama ongelma shoppailussa, että kun löydätte jotain täydellistä, niin sitä ei vaan raaski ostaa? 
6 kommenttia on "Shopping day"
  1. Voi ihana tuo neule. Oonkin juuri suuntaamassa kaupungille, toivottavasti noita löytyisi täältäkin... :D hih! Inspiraatiota parhaimmillaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi neule on täydellisyyrtä! Hahah, ihana kuulla :-) Toivottavasti löytyy!

      Poista
  2. Ihania ostoksia. Toi Nyxin puna täytyy käydä hakemassa :D <3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy sanoa että kerrankin oon itsekin tyytyväinen tähän saaliiseen! Suosittelen :-)

      Poista
  3. Haha, et todellakaan ole ainoa! Kiva blogi ja liityin lukijaksi :)

    http://tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, hyvä kuulla! :-D kiitos oikein paljon ja tervetuloa! <3

      Poista