sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Night sift



Täytyy myöntää että nyt on vähän erilaiset Sunday vibesit menossa, kun tiedossa on ensi yönä yövuoro! Tänä iltana mulla alkaa siis työt 22.30 ja päättyy 05.00... En todellakaan tiedä miten siitä selviän, mutta kai se on pakko yrittää. Oon sellanen ihminen nykyään, että mun on pakko saada kunnon yöunet, ja oon todella huono valvomaan! Eilen illalla meillä olikin Eeron kanssa suunnitelma, että valvotaan myöhään ja nukutaan tänään niin pitkään kun sielu sietää. Kyllä siinä kolmen aikaan yöllä alkoi väsymys olemaan jo sitä luokkaa, että huhhuh. Mutta sen sanon että oli se kyllä ihanaa herätä aamulla ilman herätystä täysin virkeänä päivän valoon ihan luvan kanssa.




Tänään mä aion nauttia hyvästä iltakahvista, ottaa pienet nokoset, lukea lehtiä ja ottaa vain rennosti. Ja ihan luvan kanssa! Sunnuntait on mulle nimittäin yleensä niitä päiviä, kun yritän saada mahdollisimman paljon aikaiseksi.

Lempi neule ja villasukat jalassa puhtaissa lakanoissa kanelilla höystetyn kahvin hörppiminen tuntuu just nyt paremmalta kuin koskaan. Täällä ei ainakaan kellojen siirto sekoittanut unirytmejä, mutta saa nähdä miten käy ens yön jälkeen!


Toivottavasti teilläkin on rento sunnuntai tiedossa, toivottakaa mulle ens yöks tsemppiä! 

4 kommenttia:

  1. Niin ihanaa, kun kelloja siirrettiin, kun aamulla herääminen ei tunnu enää niin pahalta. Kuitenkin sulla sen työvuoron kanssa voikin olla vaikeaa, kun taas nyt kello 5.00 oli eilen 6.00. Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah niinpä! Ainoa vaan etten kyllä tajunnu ajatella asiaa ihan noin mun kannalta, oivoi :-D kiitos tsempeistä <3

      Poista
  2. Tsemppiä valvomiseen ♥ Sunnuntait on omaan mieleen aina sellaisia rentoja, sillä se yleensä on se yksi päivä kahden hektisen viikon välissä, jolloin omaa aikaa pystyy helposti ottamaan :) Kellojen siirto on kyllä ärsyttävää kumminkin päin, vaikka nyt sai sentään tunnin kauemmin nukkua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) oot kyllä oikeessa, se on juuri näin! Mut kellojen siirtelystä vois kyllä jo luopua, ihan tyhmää kun tulee pimeää niin nopeesti!

      Poista