Top Social

sunnuntai 16. lokakuuta 2016

Chill Sunday

Hyvää huomenta! Mun piti tulla postailemaan jotain ihan muuta tänne teille, mutta päädyinkin näin sunnuntain kunniaksi näyttää teille miltä mun aamu tänään näyttää. Ehkä huomenna sitten palataan oikeasti asiaan. Oon aivan rakastunut hieman hämäriin ja utuisiin syysaamuihin, on valoisaa, mutta silti hieman hämärää. Olohuoneen jalkalamppu päälle tuomaan hieman lisää valoa ja muutama tuikku palamaan ihanaa tunnelmaa. Kahviin hieman kanelia maitovaahdon päälle ja sunnuntai on valmis. Mutta ei unohdeta hyvän mielen musiikki taikka Netflixiä!



Tää pyöreä ruokapöytä on mun mielekkäin juttu meillä, ja teen tästä välillä (eli siis aina) mun nurkkauksen, kun linnottaudun tähän läppärin ja kahvikupin kanssa. Tuossa lojuu vielä torstaiset ostoksetkin, joista oon napsinu muutamat esittelypostaus kuvat teille! Ne jotka seurailee mua instagramissa ( ninnipusa ), niin näkikin näitä ostoksia hieman tuon tarinajutun puolella.




Vaikka multa löytyy aika paljonkin ohjelmaa tänä sunnuntaina, niin silti mulla on sellainen chilli olo. Rento ja rauhallinen aamu ja hyvä aamupala rauhassa tuo päivään semmosta rentoutta mitä mä kaipaan lähestulkoon joka päivä! Taidankin kömpiä vielä takaisin tuonne peiton alle hetkeksi, kun tuo yksi saapui eilen illalla vihdoin kotiinkin. Have a lovely and relaxed Sunday you all!

Ps. Oli muuten pitkän googlailun takana että sain ton näytönsäästäjän tähän mikä kaikilla muillakin on heh!
14 kommenttia on "Chill Sunday"
  1. Hirmu kiva postaus ja tunnelmallisia kuvia. Kivaa sunnuntaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Kiva että tykkäsit :-) Hyvää sunnuntaita sullekin!

      Poista
  2. Uijjui, ihania kuvia! Tuntemattomasta syystä tuo viherkasvi keräsi sympatiani :D Kauhean suloinen!

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kiitos! :-) Ja toi kasvi on kyllä söpö, mä vaan tykkäsin tuosta ideasta tunkea ton ikeapurkkiin :-D

      Poista
  3. Ihana postaus ja tuli kunnon sunnuntai fiilikset näistä! Kaunis toi kynttilänjalka :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pidit, sunnuntait on ihania! :-) Kynttilänjalka on Sokoksen kodin osastolta!

      Poista
  4. Näissä kuvissa on ihana tunnelma ♥ Ja hei, mäkin oon yrittänyt saada tuon kellon näytönsäästäjäksi! :D Apua tarvitaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä, kiitos! <3 Kannattaa googlata se on joku semmonen sovellus siis millä tuo tulee! Enkä muista enää sen nimeä :-D

      Poista
  5. Mukava aamu postaus!! Ja oli kiva lukea sun blogia

    VastaaPoista
  6. Chillit sunnuntait on vaan parasta<3 Ennen mulla oli aina jotenkin surkee fiilis sunnuntaisin, mutta nykyään nautin kyllä ihan täysin koko sunnuntaista :) Ps. Ihanat kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne siis todellakin on! :-) Mullakin oli ennen aina sunnuntaina surkee meininkin, mut oon oppinut nyt nauttimaan sunnuntaista niiin paljon! Kiitos <3

      Poista
  7. Ihania kuvia!! Ja siis oot niiin oikeessa siinä, että se aamuinen fiilis tuo fiiliksen tavallaan koko päivään! Jos heti aamusta on kiirettä ja myöhässä ja tavarat hukassa niin koko päivä tuntuu menevän samaa rataa, mutta jos on aikaa tuollaiselle chillille aamulle niin chilli fiilis kestää koko päivän, vaikka tekemistä olisikin :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos Kiia! :-) Aamu on se hetki kun päivä käynnistyy ja koko päivä riippuu siitä että miten aamu on toiminut! Chilli aamu toimii aina!

      Poista