Top Social

maanantai 19. syyskuuta 2016

Spaghetti straps & white t-shirt

Tadaa! Asu jota en uskonut koskaan pistäväni päälle. Toppi ja t-paita. Ainoastaan että se t-paita on siellä topin alla. Muistan pari vuotta sitten kun olin Lontoossa, niin kaikki pukeutui näin. Se näytti hyvältä niiden muiden päällä, mutten koskaan olisi oikeasti kuvitellut että itse ihastuisin tähän. Mutta nyt, tää on yks mun lemppari asukokonaisuuksista, näissä kuteissa viiletin menemään lauantaina meidän työpaikan kinkereissäkin. Oli muuten huikeet pirskeet, ihana työporukka mulla! <3 Saatoitte jo bongatakkin mun instasta meidän ihanan selfien lauantain humusta! Viikonloppu hujahti ohi kauheaa vauhtia, ja täytyykin kiittää, että tänään oli vielä vapaapäivä!






Top & T-shirt & Jeans Bik Bok     Trench Only     Shoes Nike Janoski

Tän päivän hätäkampauksena toimi letit, jotka oikeasti pelastaa jos hiukset on sotkussa ja likaiset. Oli hiukset miten päin tahansa, tää toppi & t-paita yhdistelmä tuntu hyvältä päällä, mulla oli nimittäin itsevarma ja oman tyylinen olo tänään! 
Tykästyin aivan älyttömästi tähän kuvauspaikkaan, missä käytiin Eeron kanssa kuvailemassa. Keskellä kaupungin vilinää sijaitseva suojaisa junatunnelin putous löytyi sattumalta kun googlailin mielenkiintoisia paikkoja Jyväskylästä. Luonnon kauneus vaan jotenkin viehättää aina välillä, ja näin syksyllä musta tuntuu että luonto on kauneimmillaan. Tällaista mun maanantaihin! Iskeekö teihin toppi t-paidan päällä, vai onko tää jotain ihan järkyttävää? 
10 kommenttia on "Spaghetti straps & white t-shirt"
  1. Vau miten kiva asukokonaisuus! :) Xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kiva että tää iskee! :)

      Poista
  2. Ihana asu! Mä oon jotenkin ollut kahden vaiheilla tän teepaita+spagettiolkaimet -trendin kohalla, mutta nää kuvat vahvistaa kyllä sitä, että tää toimii! Ja toi miljöö on tosi kaunis munkin mielestä :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin olin aluks täysin kahden vaiheilla, mutta kyllä tämä vaan toimii! :-) kiva kuulla että kuvauspaikkanin mielyttää silmää!

      Poista
  3. Vauu mikä kuvauspaikka! <3 Tuolla kelpais kyllä kuvailla :) Myös tuo sun asu on oikein kiva! En oo koskaan itse pitänyt t-paitaa ja toppia päällekkäin noin kun sulla, mutta muille se kyllä tuntuu sopivan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli kyllä upee mesta! Sai hirveen hyviä kuvia! Kiitos paljon, kiva että tää asu iskee suhun! :-)

      Poista
  4. Hyvältä näyttää! Itsekin olen ihastellut aina muiden päällä tätä komboa, mutten ole vielä itse uskaltanut. Kuitenkin sen varran houkuttelee mekko & t-paita -yhdistelmä, että pakko lähteä metsästämään naruolkaimista mekkoa :D Kiva blogi sulla!

    - Linda N.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin tykkäilen kyllä tosta yhdistelmästä, nyt kun vihdoin ja viimein uskalsin yhdistää nää! Naru olkaiminen mekko olisi myös todella siisti varmasti! Kiitos paljon! :-)

      Poista
  5. Ihan tosikiva asu ja ihana kuvauspaikka!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tosi paljon Saara! :-) Toi oli kyllä lumoava paikka!

      Poista