Top Social

keskiviikko 7. syyskuuta 2016

Pooloneule & midihame







Kuten lupailin, tässä toinen osa näistä asukuvista. Pidän asuista, joissa yläosa on peitetty, mutta alaosasta paljastuu sääret ja nilkat. Ja tuo musta midihame natsasi paremmin kuin hyvin pooloneuleen kanssa. 
Näin syksyn tullen pukeutuminen on osoittautunut ainakin mulle haastavaksi, nimittäin aina kun lähden ulos niin mulla on ihan liikaa vaatetta päällä. Tällainen kesän ja syksyn väli mikä tuolla on oikeastaan menossa, tuottaa mulle harmaita hiuksia. Ei ole oikeastaan kylmä, eikä kuumakaan.
Odotan sitä, kun ulkona on jo oikeasti viileää, niin saa verhoutua isoihin kaulahuiveihin ja muhkeisiin villapaitoihin tosissaan. Syksy on tällä hetkellä enemmän kuin tervetullut!

En ole itse hirveän naisellinen pukeutuja, joten tennareiden yhdistäminen hameeseen tuo mulle sen rennon tunteen, ja sama pätee oikeastaan joka asuun. Mitäs pidätte pooloneuleen ja midihameen yhdistelmästä?
12 kommenttia on "Pooloneule & midihame"
  1. Jep, oon samaa mieltä: syksy on jees, mutta pukeutuminen hankalaa! Aina on liian kuuma tai liian kylmä, mä oon ainakin tosi huono arvioimaan mitä pitäisi laittaa päälle. Ainakin toistaiseksi nahkatakki on sopivan lämmin, mutta jos kunnon neuleen laittaa niin kuumahan siinä tulee.. Ugh, ensimmäisen maailman ongelmat! :-D

    Ja tää asu on todella ihana, sopivan hienostunut, omaperäinen ja silti tyylikäs! Tykkään :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah just niin, first world problems! Mut oikeesti ku ei osaa pukeutua tohon välilämpötilaan :D kiitos paljon kehuista! :) kiva että tykkäät!

      Poista
  2. Upeet asukuvat!! Toi kuvausympäristö on kiva ja asukokonaisuus aivan ihana :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Emilia! :) Tuo kuvauspaikka on kyllä tosi kiva ja sieltä saa helposti hyviä kuvia!

    VastaaPoista
  4. ihana asu! Sulla on muutenkni kiva blogi jään ehdottomasti lukijaksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mukava kuulla että tykkäilet! Tervetuloa <3

      Poista
  5. Ihana asukokonaisuus! :-) Toi neule on vaan jotain niin rakkautta <3

    ~ Jasmin N
    Little Things With Jassy
    Bloglovin’

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Tää neule on kyllä yks mun suosikeista! :)

      Poista
  6. Ai että kun on ihana asu! Syksy on vaikeaa aikaa pukeutumiselle, mutta ainakin sä näytät homman handlaavan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) En oo ihan varma siitä handlaamisesta, mutta kiitos! Kuuma mulle joka tapauksessa tuona kuvauspäivänä tuli! :--D

      Poista
  7. Vau miten ihana ja tyylikäs asu!<3 Sopii syksyyn tosi kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Syksy on kyllä ihanaa kun voi toden teolla käyttää neuleita! :)

      Poista