maanantai 12. syyskuuta 2016

Mom Jeans

Okei, näitä farkkuja on tullut käytettyä aivan liian vähän tänä kesänä. Mun all time favorite farkkumalli on aina ollu Mom Jeanssit! Korkea vyötärö, mutta kuitenkin aavistuksen löysät! Ihan parhaat! Hakusessa mulla onkin tällaiset farkut, mutta enemmän talvikäyttöön, nimittäin noi reiät polvien kohdalla on hieman epäkäytännölliset. Ehkä jotkut astetta tummemmat? Sähkön siniset ois kyllä siistit!








Mom jeans Bershka      Shirt Mango     Jacket Lindex      Shoes Adidas      Watch Leijona

Tää viikko tuleekin olemaan mulla hieman erilainen, sillä tänään mun poikaystävä Eero lähtee loppu viikoksi Lappiin, ja jään ihan yksin! Ei siinä ettenkö pärjäis, mutta se kun asuu jonkun kanssa niin siihen tottuu että joku on koko ajan sun kanssa. Oon ollu ehkä just ja just yhden yön yksin tässä meidän kämpässä? Jaiks. Mutta se tarkoittaa myös sitä, että voin ihan tosissaan viettää omaa aikaa, katsoa Netflixistä Gossip Girliä niin paljon kun vaan jaksan, tehdä ihania kasvisruokia itselleni (ehdotuksia otetaan vastaan?), huudattaa Karri Koiran uutta biisiä repeatilla, istua koneella blogeja lukien vaikka koko päivän ja mikä parasta, nukkua keskellä sänkyä neljällä tyynyllä ja kahdella peitolla! Tältä kuulostaa siis mun tuleva viikko haha! Mitä kuuluu teidän lempi tekemisiin yksin kotona? Ja mitä mieltä olisitte muuten muutamasta kotipostauksesta? 

12 kommenttia:

  1. Todella kivat farkut, mä olen myös funtsinut jotain tuon tyyppisiä mutten osaa sanoa passaisiko ne mulle :D Tai osaisinko ylipäätään edes pitää niitä! Hyvältä kuitenkin näyttää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton tyyliset farkut on parhaimpia ikinä! Suosittelen edes menemään vaatekauppaan kokeilemaan! :) Kiitos paljon! <3

      Poista
  2. Ihanan rennot farkut tosiaan, ja muutenkin upea asukokonaisuus! ♥ Ymmärrän hyvin tuon yksinjäämisen tunteen kun on tottunut jo asumaan yhdessä, sillä muistan kun pari vuotta sitten poikaystäväni lähti kolmeksi viikoksi reissuun ja se tuntui melkein maailmanlopulta :'D Silti sekin aika meni yllättävän nopeasti, ja osasin jopa nauttia siitä omasta ajasta jota oli yllin kyllin! Yksikseni yleensä katselen omia hömppäsarjoja, leivon, bloggaan, treenaan ja shoppailen - mitä nyt mieleen juolahtaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mäkin tykkään tästä asusta! ♥ Haha jep, on se vaan rankkaa :--D Ei vaan, joo mäkin aion ottaa ilon irti omasta ajasta, ja tehdä kaikkea mitä ikinä haluankaan tehdä! Varsinkin blogata! :)

      Poista
  3. Näistä kuvista tuli kyllä kieltämättä tosi kivoja! <3 Täällä kannatetaan kotipostausta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi <3 Oli kyllä niin upea kuvaajakin, että kuvista ei voinu tulla muuta kuin kivoja! Ehkä mä fiksailen semmosen postauksen jossain vaiheessa!

      Poista
  4. Älyttömän ihana asu! Rakastan sun hiuksia <3

    http://the-happiness-theory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hei tosi paljon! Ihana kommentti, piristi päivää <3

      Poista