sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Visio



Visio. Sana viittaa niin moneen asiaan, mutta ne asiat mitkä mulla herää mieleen on mielikuva, haave, unelma, näkemys, visio... Pyörittelin aivan liian kauan blogin nimeä päässäni ja jotenkin vaan "Visions" kolahti. Olkoot kliseinen tai ei!

Jo nuorempana bloggaamisesta haaveiltu niin paljon, ja vasta nyt sen toteutan. En edes itsekkään tiedä että miksi, ehkä en aiemmin vain uskaltanut toteuttaa itseäni niin kuin haluan, muiden mielipiteistä välittämättä.

Tämän ikäisenä alkaa jo miettimään tosissaan, että mitä sitä elämältä haluaa. Mulla on elämässä niin paljon unelmia ja tavoitteita jotka odottaa toteuttamista. Tää blogi on yks niistä monista tavoitteista.

Mä haluan tehdä asioita jotka vaan tuntuu oikealta. Idea blogin kirjoittamisesta on pyörinyt mun päässä jo niin kauan, että oli jo aikakin tehdä jotain sen eteen. Haluan haastaa itseäni tällä, kirjoittaa asioista jotka on mun mielestä kiinnostavia, jakaa reseptejä, mielipiteitä ja ajatuksiani. Toivottavasti tekin viihdytte! 


Ps. Kertokaa hei tyypit ihmeessä näin alkuun mielipiteitä tästä! Fonteista, ulkoasusta, kirjoitustyylistä ja kuvista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti