Top Social

torstai 28. heinäkuuta 2016

10 faktaa

Kun tätä blogia aloin kirjoittaa, mulla oli tarkasti mielessä, että minkälaisen kuvan haluan itsestäni lukijoille antaa. Haluan olla aito täällä, enkä esittää ylipositiivista epäihmistä, joihinka valitettavasti hyvin usein internetissä törmää. En tiedä mikä trendi se nykyään on, että kaikki on niin ihanaa ja menee koko ajan niin hyvin. Toivoisin, että tuotaisiin enemmän esille normaaleja huonoja päiviä, ja esimerkiksi vaikka normaalia elämää eikä sellaista ylisuorittamista kaikessa.
Haluan että ihmiset tietää oikeasti minkäläinen olen, vaikka sitä on vaikea välittää kuvien ja kirjoituksen muodossa. Toivottavasti nää ensimmäiset faktat auttaa teitä!

1. Olen syntynyt Jyväskylässä, mutta asunut varmaan neljällä eri paikkakunnalla, kunnes muutettiin takaisin Jyväskylään. Ja itseasiassa kun muutin omilleni, oon senkin jälkeen muuttanut neljä kertaa, mutta vain Jyväskylän sisäisesti. Aika paljon muuttoja vai?

2. Koti on ollu mulle ennen vaikea käsite, koska meidän perheen omakotitalo tuhoutui tulipalossa viisi vuotta sitten. Vaikka se rakennettiin uudelleen, en pystynyt vaan tuntemaan sitä kotina. Vasta kun muutin omilleni löysin kotifiiliksen uudelleen, ja nyt koti onkin mulle se paras paikka olla.


3. Haluaisin jo opiskelemaan, vaikka mun "välivuosi" on kestänyt vasta puolisen vuotta. Ehkä sitten ensi keväällä, jos vaikka musta tulisikin joskus yliopistolainen.

4. Täytän ihan just 21 vuotta! Tällä kertaa taitaa kuitenkin synttärit mennä ihan rauhallisissa merkeissä, jotenkin joka vuosi synttäreiden juhliminen alkaa kuulostaa vähän tylsältä. Ehkä sitten seuraavan kerran kun täyteen tulee 25 vuotta!

5. Oon siivousfriikki, enkä voi sille mitään. Mun poikaystävä meinaa välillä tulla hulluksi, kun kuljen ympäri asuntoa siivoten ja järjestellen kaikkea. (Ei kukaan oo oikeesti siivoushullu.)

6. Olin ennen jotenkin hirveän ilkeä ihminen, mutta nyt tuntuu että haluun olla vaan kaikille mukava enkä halua kuulla että musta puhutaan pahaa. Tuleekohan se viisaus iän myötä kaikille? :D

7. Edelliseen liittyen, olen tosi näpäkkä suustani. Ulospäin suuntautuneena ihmisenä en jää koskaan sanattomaksi, mutta myös välillä puhun aivan ohi suuni ja nää on asioita mitä mun pitää itsessäni kehittää!



8. Mulla oli ennen hurjan paljon kavereita, jotka on nykyään tiivistynyt muutamaan tosi hyvään ystävään. Muista tärkeitä ihmisiä mulle on mun perhe, äiti, isä ja pikkuveli ja mun poikaystävä Eero. Ja tottakai mun vanhempien koira Vili.

9. Mun vanhemmat asuu hieman kauempana Jyväskylän keskustasta. Itse asun ihan niin ytimessä tällä hetkellä kun voi, mutta vanhempien luokse on vaan aina niin ihana mennä luonnon ja hiljaisuuden keskelle, niinkuin tänäänkin olen sinne menossa käymään ennen töitä!

10. Näitä oli todella hankala keksiä, mutta aion jatkossakin tehdä tälläisiä, mutta ehkä näitten juttujen kokoaminen jonnekin ennen postauksen kirjoittamista olis kaikkein fiksuinta! 

Toivottavasti tykkäsitte näistä faktoista, aurinkoista torstaita teillekin!
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti